جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
 دبیر همایش بزرگداشت روز گیسکان خبرداد؛
فکرشهر: شوراي همبستگي فاميل های گیسکانی جشن بزرگداشت روز گیسکان را  برگزار کرد...
کد خبر: ۳۲۳۳۹
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش فکرشهر: دبیر همایش بزرگداشت روز گیسکان گفت: در راستای پاس داشت حراست و  احیای عناصر ارزشمند سنتی و پیش گیری از تهاجم فرهنگی، مراسم جشنی جمعه هجدهم فروردین ماه ۹۶ با حضور مردم منطقه گیسکان برگزارشد. 

ابراهیم امینی گفت : گیسکان   نیازمند برگزاری برنامه های ارزشمند اینچنینی است که مردمان خون گرم و مهمان نوازش بیشتر در کنار هم باشند و در فضایی صمیمی، لحظات شادی را بگذرانند. 

وی در خصوص شادی در زندگی روزمره مردم بیان نمود: اهمیت نشاط در زندگی ما بسیار بالاست چرا که جامعه افسرده آسیب ها و خطرات  فراوانی خواهد داشت. مسلما در صورتی که خلا شادی را برای نسل های جدید پر نکنیم این خلا توسط بیگانگان  و برنامه های پوچ و بی ارزش پر خواهد شد که در اینصورت جوانان و نوجوانان ما از فرهنگ اصیل ما دور و به فرهنگ بیگانه روی خواهند آورد.

امینی گفت : تمرکز این برنامه به معرفی ، توجه و قدردانی  از جوانانی است که در مسیر علمی ، ورزشی و هنری توانسته اند به موفقیت های چشم گیری دست یابند تا ضمن ایجاد انگیزش در آنان ، به عنوان الگویی برای دیگر جوانان معرفی گردند.

دکترغلامرضا اسکندری مدیرکل بانک سپه شعبه استان قم و حجه السلام و السلمین  حاج آقا یعقوب یحیحایی نماینده ولی فقیه در سپاه دشتستان در مورد حفظ انسجام و همبستگی به منظور  حمایت از اقشار آسیب‌پذیر فامیل ، توجه و قدردانی از خانواده شهدا و جانبازان معزز سخنرانی کردند.  

محمدباقر سعادت نمایند مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز  در این همایش حضور داشتند. 

اجرای زنده موسیقی سنتی، طنزپردازی، پخت نان و غذای محلی ، گلیم و گبه بافی، سوارکاری، رقص محلی با لباس های سنتی و خواندن شعر محلی از دیگر برنامه های اجرا شده در این جشن بود.

در پایان از خانواده ۱۷ شهید این منطقه ، تعدادی از جانبازان، ۶ نفر از دانشجویان رشته پزشکی، ۸ نفر از ورزشکاران قهرمان بین المللی و آسیایی و تعدادی از هنرمندان و نویسندگان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی توسط بزرگان فامیل قدردانی شد.

نظرات بینندگان
شهروند
|
-
|
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
ارزش فرهنگی بسیار عمیقی در جامعه دارد\r\n
امین
|
-
|
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
دست مریزاد و خداقوت . واقعا جای خالی این گونه مراسمات در زندگی ما حس می شود
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر