سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس آگاهی بوشهر خرداد:
فکرشهر: وی ادامه داد: این افراد پس از اینکه به زور و درگیری وارد کانکس شده، یک دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه گوشی تلفن همراه همگی به ارزش ۱۵ میلیون ریال را از آنان سرقت کرده و از محل متواری شدند...
کد خبر: ۳۲۶۷۰
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری پنج نفر از اعضای باند سرقت به عنف در شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ فرج شجاعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شخصی تبعه افغانستان با مراجعه به کلانتری ۱۳ جلالی شهرستان بوشهر اعلام کرد که به عنوان پیمانکار درختکاری پارک لیان در کانکس پارک لیان به همراه دوستش به نام «موسی ف» مستقر بودند که حدودا ساعت ۲۱ شب تعداد پنج نفر با چهار دستگاه موتورسیکلت وارد کانکس شده و با آنها درگیر و هر دو را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی ادامه داد: این افراد پس از اینکه به زور و درگیری وارد کانکس شده، یک دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه گوشی تلفن همراه همگی به ارزش ۱۵ میلیون ریال را از آنان سرقت کرده و از محل متواری شدند.

سرهنگ شجاعی بیان داشت: پس از وصول پرونده به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان با تجربه تشکیل و پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی، یکی از افراد این باند شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: این متهم در بازجویی‌های فنی و دقیق اعتراف کرد که با همدستی چهار نفر دیگر به نام های «محمد ح»، «محمد ج»،  «مصطفی غ» و  «رضا ز» سرقت را انجام داده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در همین رابطه با یک عملیات منسجم و همزمان هر چهار متهم دستگیر و همگی به سرقت به عنف اقرار و قطعات اوراق شده موتورسیکلت مسروقه در منزل یکی از سارقان کشف شد.

وی افزود: سارقان پس از دستگیری اقرار کردند که با تشکیل این باند قصد انجام سرقت های متعدد به این شیوه از اتباع افاغنه را داشته‌اند که خوشبختانه با هوشیاری کامل و به موقع، قبل از انجام سرقت‌های بعدی توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: از جمله عوامل وقوع این سرقت و سرقت‌های مشابه سهل‌انگاری عوامل نگهبان در انجام وظیفه، عدم وجود روشنایی در محل وقوع سرقت، دسترسی سریع و آسان سارقان به بازار فروش است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر