شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عرب‌زاده افزود:  متهمان با فریب مسئول نگه‌دای قدمگاه وانمود کرده بودند برای تعمیر و بازسازی قصد حفاری این مکان را دارند...
کد خبر: ۳۲۷۱۳
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان بوشهر گفت: سارقان هنگام تخریب یکی از اماکن متبرکه شهر بوشهر به قصد سرقت اشیاء عتیقه دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به افزایش اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در رصد فعالیت متخلفان اظهار داشت: پلیس بر تمام اوضاع شهرستان بوشهر اشراف اطلاعاتی و عملیاتی دارد به‌گونه‌ای که تخلف در کوتاه‌ترین زمان کشف و متخلفان دستگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه بوشهر برای فعالیت متخلفان ناامن است تاکید کرد: با تلاش شبانه‌‌روزی پلیس امکان هر گونه فعالیت برای متخلفان به ویژه سارقان و جرائم خشن غیر ممکن شده به طوریکه این افراد در کوتاه‌ترین زمان دستگیر به سزای اعمال خود می‌رسند.

رئیس پلیس بوشهر از دستگیری سارقان داخل خودرو در بوشهر خبرداد و افزود:  سارقان حرفه‌ای وسائل داخل خودرو در شهر بوشهر با تلاش تیم  تخصصی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

عرب‌زاده با بیان اینکه  برای شناسای سارقان سرقت وسائل داخل خودرو در سطح شهرستان تیم تخصصی تشکیل شد تصریح کرد:با افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس، ماموران انتظامی کلانتری 11  بوشهر یک نفر از سارقان را در سطح شهر بوشهر شناسایی و به صورت غافلگیرانه‌ای دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم به هشت فقره سرقت وسائل داخل خودرو اعتراف کرد گفت: در پی سرقت از خودروی یکی از شهروندان ،ماموران انتظامی بوشهر با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای و دستگیری وی شدند.

عرب‌زاده افزود: متهم در اظهارات خود به انجام 6 فقره سرقت وسائل خودرو در سطح شهر بوشهر اعتراف کرد.

رئیس پلیس بوشهر از دستگیری سارقان اشیای عتیقه اماکن متبرکه در بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: سه سارق هنگام تخریب یکی از اماکن متبرکه در شهر بوشهر به قصد سرقت اشیاء عتیقه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه  سارقان به قصد تعمیر و بازسازی امکان متبرکه اقدام به سرقت می‌کردند افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران با مراجعه به یکی از اماکن متبرکه معروف به قدمگاه حضرت خضر(ع) سه نفر  را داخل امامزاده  که مشغول حفاری بودند دستگیر کردند.

عرب‌زاده با بیان اینکه متهمان دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شدند افزود:  متهمان با فریب مسئول نگه‌دای قدمگاه وانمود کرده بودند برای تعمیر و بازسازی قصد حفاری این مکان را دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر