شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۲۷۳۹
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۶

فکرشهر: محمدرضا رجبی با بیان این که دیگر هندبال بازی نمی‌کند از انتخاب بازیکنان تیم ملی و تشکیل اردوها از اردیبهشت‌ماه خبر داد.

حضور بازیکنان هندبال در ایسنا - محمدرضا رجبی

به گزارش فکرشهر از ایسنا، دبیر فدراسیون هندبال با بیان این موضوع که دیگر هندبال بازی نمی‌کند، در مورد تشکیل اردوهای تیم ملی هندبال اظهار کرد: در این سال تیم ملی رویدادهای زیادی از جمله تورنمنت سئول را در اواخر مردادماه و انتخابی جهان را در آخر دی‌ماه پیش روی دارد. بنابراین اردوی تیم ملی هندبال نیز در اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

رجبی در مورد انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم ملی هندبال گفت: در دو هفته آینده تیم ملی تشکیل و بازیکنان انتخاب می‌شوند. تیم ملی با وجود انتخاب سرمربی خارجی هم نیاز به مربی داخلی دارد، بنابراین ممکن است اردوهای تیم ملی با مربی داخلی تشکیل شود تا در نهایت برای انتخاب سرمربی خارجی به نتیجه برسیم. باید برای انتخاب سرمربی خارجی تمام شرایط را بسنجیم.

او به مسابقات ساحلی قهرمانی آسیا به عنوان اولین رویداد سال جدید اشاره و بیان کرد: اردوهای تیم ملی هندبال ساحلی در اصفهان در حال پیگیری است و بازیکنان خود را برای این رویداد آماده می کنند. قرار بود چند دیدار دوستانه با تیم هندبال ساحلی پاکستان در ایران داشته باشیم و برای این منظور درخواستی نیز به فدراسیون پاکستان ارسال شده بود، اما با توجه به برگزاری رقابت‌های هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان این امکان میسر نشد.

کاپیتان پیشین تیم ملی هندبال ایران گفت که تمام تلاش خود را می‌کند تا پاسخگویِ اعتماد رییس فدراسیون و جامعه هندبال باشد و افزود: به خاطر اعتمادی که رییس فدراسیون هندبال نسبت به من داشتند از او تشکر می‌کنم. رحیمی از جمله مدیران توانمندی است که سال‌ها در این ورزش فعالیت کرده است. قاعدتا به انتخاب‌هایی که داشتند اطمینان داشتند. من هم همه تلاش خود را می کنم تا هم جواب اعتماد رییس فدراسیون را بدهم و هم پاسخگوی جامعه هندبال ایران باشم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر