جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۷۴۸
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۸

فکرشهر: امام جمعه بردخون با تاکید بر لزوم رفع مشکلات بردخون، گفت: مسئولان شهرستان دیر نگاه بهتری به بردخون داشته باشند.

سید حسین رکنی حسینی

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی شنبه‌شب در جمع مردم در مسجد جامع بردخون اظهار داشت: بردخون قدمتی طولانی دارد و از سال‌ها پیش به بخش تبدیل شده اما به جایگاه واقعی خود نرسیده و مسئولان شهرستان دیر باید نگاه بهتری به آن داشته باشند.

وی افزود: تاکنون آنچنان که شایسته است انتظارات مردم عملی نشده و بر این باورند تا زمانی که به دیر وابسته هستیم وضع به همین صورت است و نباید انتظار بهتری داشته باشیم.

رکنی حسینی اضافه کرد: چرا برای ساماندهی جاده دیر بردخون که به جاده مرگ مشهور شده کاری نمی‌شود و اگر محور بردخون شهنیا با دست خالی احداث نشده بود شاید تا سال‌ها این کار انجام نمی گرفت.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه مسئولان بردخونی برای جذب امکانات و اعتبارات به هر مسئول شهرستان و استان رو می‌زنند، ادامه داد: نباید منتظر باشیم تا دیر برای ما کاری کند چرا که اگر می‌توانستند برای حل مشکلات خود اقدامی عملی داشتند.

وی تصریح کرد: همه باید احساس مسئولیت کنیم زیرا مدیون خون‌های مقدسی هستیم که در مسیر انقلاب اسلامی و در راه خدا ریخته شده و بدانیم بر سر سفره شهدا نشسته ایم و نباید سنگ دشمن را به سینه بزنیم.

رکنی حسینی ویژگی‌های کاندیداهای اصلح را حرکت در خط ولایت، ساده زیستی و آشنایی به درد مردم، برقراری عدالت، دفاع از ارزش های اسلامی، شجاعت در برابر دشمن، دقت در تقسیم بیت المال و حق الناس دانست و خواستار اجرای قانون در اجرای انتخابات شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر