جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۷۵۴
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۹

فکرشهر: اختتامیه اولین دوره پرورش استعدادهای قرآنی استان بوشهر با حضور مدیران استانی، اساتید و والدین شرکت کنندگان در این طرح قرآنی برگزار شد.

بوشهر

به گزارش فکرشهر از مهر، اختتامیه اولین دوره تخصصی پرورش استعدادهای قرآنی در سالن همایش های اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد و در آن از ۱۳ چهره ممتاز و منتخب تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این آئین با تاکید بر اینکه برای شناخت مفاهیم علوم قرآنی باید با معرفت در مسیر دریای بیکران قرآن قدم برداریم، گفت: انتخاب راه و رسم روشن زندگانی سالم و بدون آسیب در قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی به نکاتی در مورد وظایف والدین و فرزندان اشاره کرد و افزود: انتخاب نام نیکو توسط والدین موجب ایجاد بالندگی و رشد در شخصیت فرزند در اجتماع و محیط زندگی او می‌شود و در مرحله بعد، تربیت اسلامی می تواند فرزند را خوب رشد دهد و یاری کند تا قدرشناس زحمات والدین باشند.

در پایان مراسم افتتاحیه از ۱۲ نونهال مستعد قرآنی برتر استان بوشهر آقایان «علیرضا بازیاری، ابوالفضل حاجی زاده، حمیدرضا خالدی، سیدعلیرضا جعفری، محمدامین رضایی، پارسا آرمان، محمدرضا بازدیده، علیرضا فولادی، محمدرضا کشتکار، مهدی عباسی، محمدرضا فولادی، ابوالفضل ایزدی نیا» با حضور مسئولان استانی تجلیل شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: دوره پرورش استعدادهای قرآنی استان بوشهر در سال۹۵ با شرکت ۵۰ نفر از نخبه های قرآنی سراسر استان در قالب ۲ کلاس آموزشی از شهریور ۹۵ کار خود را آغاز کرد.

عبدالحسین ناصری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این دوره با هدف پرورش و ارتقاء سطح کیفی قرائت نخبه‌های قرآنی استان و با استفاده از بهترین اساتید استانی برگزار و به لحاظ کیفیت برگزاری از دوره های مهم و موثری بود که برای اولین بار در استان اجرا شد.

از دیگر برنامه‌های این همایش سخنرانی عباس قلی‌پور مدیر کل ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری و از چهره های پیشکسوت قرآنی استان، محمد جماله استاد دوره، اجرای گروه تواشیح از بندر عامری بخش دلوار و قرائت ۳ نفر از قرآن آموزان ممتاز شرکت کننده در طرح بود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر