شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۷۹۲
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۵

فکرشهر: قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در هفته سلامت با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال، پروژه‌های درمانی و بهداشتی در استان بوشهر به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی تعدادی نیز آغاز می‌گردد.

به گزارش فکرشهر، حیدر عزیزنژاد اظهار داشت: در هفته سلامت با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال، پروژه‌های درمانی و بهداشتی در استان بوشهر به مرحله بهره‌برداری می رسد و عملیات اجرایی تعدادی نیز آغاز می‌گردد.

وی به فارس گفت: از این میزان اعتبار 300 میلیارد ریال صرف آغاز پروژه‌های عمرانی می‌شود و مابقی نیز طرح‌های بهداشتی و درمانی افتتاح می‌گردد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: از مهمترین طرح هایی که در هفته سلامت به مرحله بهرهبرداری می رسد می توان بی بیمارستان 56 تختخوابی بندر دیر اشاره کرد که با حضور وزیر بهداشت و پس از قریب به دو دهه به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: برای ساخت و تجهیز بیمارستان دیر تاکنون 300 میلیارد ریال هزینه شده که 114 میلیارد ریال آن از محل کمک های وزارت نفت بوده است.

عزیزنژاد یادآور شد: بیمارستان دیر در زمینی به میزان 3 هکتار و با زیربنای 7 هزار متر ساخته شده که هم اکنون دارای بخش های جراحی، زنان، داخلی ، اورژانس و زایشگاه در کنار بخش رادیولوژی،آزمایشگاه و اطاق عمل است.

وی بیان کرد: توسعه بخش‌های مختلف بیمارستان خورموج از جمله افزایش 20 تخت در اورژانس و 40 تخت در بخش‌های این بیمارستان و راه‌اندازی سی تی اسکن از جمله خدماتی است که در هفته سلامت با افتتاح رسمی آن به مردم شهرستان دشتی و شهرهای همجوار آ« داده می‌شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در هفته سلامت تمامی پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت روستایی که دارای عمر بیش از 25 سال هستند با مرمت و تعمیر، تجهیز و ساخت مواجه شده و در هفته سلامت به بهرهبرداری می رسند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر