پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۸۰۳
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۳

فکرشهر: معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: فعالیت های ورزشی منظم باعث تقویت سلامتی افراد و به زندگی امید و نشاط می بخشد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، زهرا دریانورد روز سه شنبه در حاشیه مراسم پیاده‌روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: پیاده‌روی یکی از بهترین و ساده‌ترین ورزش‌ها و از امن‌ترین فرم‌های شناخته‌شده ورزش در این دوره است که همه افراد جامعه قادر به انجام و اجرای آن هستند.

وی بابیان اینکه حفظ تندرستی و رهایی از رنج و بیماری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که همواره در طول تاریخ، بشر را به مطالعه و تلاش وا داشته است، افزود: انجام فعالیت‌های ورزشی و تحرک کافی باعث حفظ سلامتی و افزایش امید به زندگی می‌شود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تاکید بر انجام پیاده‌روی توسط سالمندان اظهار کرد: پیاده‌روی یکی از ورزش‌های مناسب دوران سالمندی و نقش مؤثری در سلامت این گروه سنی از جامعه دارد که باعث شادابی و نشاط افراد شده سلامت جسم و روان آن‌ها را در پی دارد.

وی افزود: انجام 3 بار پیاده‌روی در طول هفته و هر بار 30 دقیقه به‌صورت چشمگیری می‌تواند سلامت سیستم قلبی ریوی را تامین کند.

دریانورد یادآور شد: انجام پیاده‌روی باعث پیشگیری از دیابت نوع 2 شده و برای قلب، مغز و استخوان مفید است طوریکه سلامت عمومی و عملکرد فیزیکی بدن را نیز بهبود می‌بخشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر