پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی افزود: 952 نفر برای شوراهای 9 شهر شهرستان و روستاها ثبت نام کردند که از این تعداد 237 نفر داوطلبین انتخابات شوراهای شهر بودند...
کد خبر: ۳۲۸۱۱
سه‌شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: از آنجایی که نظام سیاسی ما مردمساری دینی است، جمهوریت و اسلامیت همواره در کنار هم بوده و بر اساس نص صریح قانون اساسی زیربنای این نظام نقش و اراده ی مردم است. از مهمترین  اتفاقات پیش روی ما ، برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری است که در آن مردم در راستای تعیین سرنوشت خویش  نقش آفرینی می کنند.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در نخستین شورای اداری شهرستان دشتستان در سال 96، به دستاورد های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی دولت در سه سال و چندماهه گذشته پرداخت و اظهار داشت: در موضوع اقتصاد  همانگونه که در سال گذشته هم شاهد ثبات اقتصادی و کاهش نرخ تورم همراه با افزایش رونق اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال بودیم ، چشم انداز آینده کشور به یقین ، استمرار توسعه یافتگی کشورمان از جهات همه شاخص های توسعه ای خواهیم بود.

 فرماندار شهرستان دشتستان افزود: در راستای اجرای حقوق شهروندی، ضروری است کلیه ادارات و نهادهای شهرستان وظایف و اداره ی امور خود را بر پایه ی قانون مداری، کارآمدی، پاسخگویی، عدالت و انصاف به انجام رسانند.

وی با تبریک هفته سلامت و قدردانی از دست اندرکاران حوزه بهداشت ،درمان و سلامت شهرستان، افزود:  طرح تحول نظام سلامت دستاوردهای خوبی برای جامعه داشته است. با اجرای این طرح مبلغ پرداختی بیماران در بیمارستان ها برای شهرنشینان به کمتر از 6 درصد و برای روستاییان به 3 درصد کاهش یافت.

زارع ادامه داد: سال جدید توسط مقام معظم رهبری "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال" نامگذاری شده است. برنامه مهم دولت و ما این است که با رویکرد افزایش اشتغال تلاش بیشتری نماییم و با حمایت از کارآفرینان و همه ی شرکت ها و افرادی که می خواهند دست به تولید بزنند مسیر توسعه را هموارتر سازیم.

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان دشتستان در خصوص انتخابات نیز گفت: انتخابات، بزرگترین همایش ملی ایرانیان است. مهمترین رویداد سال جاری برگزاری انتخابات با مشارکت و حضور حداکثری مردم همیشه سرفراز ایران است. 

رئیس ستاد انتخابات دشتستان ضمن تشکر از معتمدین، داوطلبان شوراهای اسلامی اعم از شهر و روستا، هیئت های اجرایی و نظارت گفت:  هیئت های اجرایی پس از تشکیل و رسیدگی به صلاحیت های داوطلبان طبق قانون و رعایت تقوا و انصاف رسیدگی های خود را انجام داده و نتیجه آن را اعلام کردند.

وی افزود: 952 نفر برای شوراهای 9 شهر شهرستان و روستاها ثبت نام کردند که از این تعداد 237 نفر داوطلبین انتخابات شوراهای شهر بودند.

فرماندار دشتستان با اشاره به لزوم رعایت قوانین  به ویژه در دوره ی انتخابات گفت: مدیران ادارات دقت کنند تا هرگز  از امکانات اداری به حمایت و یا علیه هیچ نامزدی در انتخابات استفاده نگردد .

وی با اشاره به ظرفیت های فضای مجازی عنوان کرد: در فضای مجازی با ابزار و امکاناتی که با همت دولت اعتدال در اختیار مردم قرار گرفته است گاهی اوقات دیده شده است که بعضی ها اخلاق اسلامی را رعایت نمی کنند. مدیران بایستی روابط عمومی های ادارات خود را فعال کنند تا اگر در جایی نقدی می شود با صبر و حوصله و احترام ، نقد منتقدان را منصفانه و صمیمانه پاسخگو باشند. 

شایان ذکر است در پایان آقای مهندس روح اله تنگستانی به عنوان سرپرست بخشداری بوشکان معرفی و از خدمات آقای علی قاسمی بخشدار سابق تقدیر به عمل آمد . همچنین از خدمات آقای مهندس سعید شمالی نژاد شهردار سابق برازجان و آقای ارسطو قائدی سرپرست سابق تقدیر و آقای مهندس محمد حسن محمدی به عنوان شهردار برازجان معرفی گردید . همچنین آقای سجاد ستوده منش به عنوان سرپرست شهرداری شبانکاره معرفی و از خدمات آقای جلال الدین برزگر تقدیر به عمل آمد .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر