جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۸۶۷
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷

فکرشهر: سرپرست دفتر شورای نگهبان در استان بوشهر گفت: همایش آموزشی مربیان هیئت‌های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، خلیل رضایی ظهر امروز در نشست شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی استان بوشهر با اشاره به برگزاری همایش آموزشی اعضای هیئت‌های نظارت استان  بوشهر اظهار داشت: همایش آموزشی اعضای هیئت‌های نظارت استان بوشهر برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در مناطق و شهرستان‌های مختلف این استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه همایش یاد شده در سه سطح برگزار شده است تصریح کرد: این همایش آموزشی تا 24 اردیبهشت در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

سرپرست دفتر شورای نگهبان در استان بوشهر افزود: اعضای هیئت‌های نظارت استان، شهرستانها و بخش‌های مختلف با آخرین تدابیر، مهارت‌ها و  تصمیمات نظارتی شورای نگهبان برای نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آشنا می‌شوند.

رضایی افزود: هم‌افزایی و وحدت رویه اعضای هیئت نظارت، بخش‌ها و شهرستان‌ها در انتخابات ریاست جمهوری  از اهداف برگزاری این همایش توجیهی آموزشی است.

وی با تاکید بر بررسی  نظارت بر تبلیغات  ستادهای کاندیداهای  ریاست جمهوری بیان کرد: بررسی نظارت بر تبلیغات انتخابات و ستادهای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و  افزایش توانمندی‌ها و نظارت موثر شورای نگهبان از دیگر برنامه‌های این همایش است.

سرپرست دفتر شورای نگهبان در استان بوشهر با بیان اینکه 24 هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان بوشهر راه‌اندازی شده  گفت: این هیئت‌ها دارای 89 نفر عضو هستند و در شعب اخذ رای استان بوشهر با توجه به اهمیت آنها بین 3 نفر تا شش نفر ناظر منصوب می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر