جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۸۶۹
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۹

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کنگان هشت دستگاه خودرو با دو میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته توقیف شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ علیرضا رزمی اظهار داشت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تدابیر ابلاغی در راستای مبارزه جدی با معضل قاچاق، پلیس شهرستان کنگان طرح کنترل تردد خودروهای حامل کالای قاچاق را به مدت ۴۸ ساعت در یک عملیات هماهنگ با محوریت پلیس آگاهی و همکاری همه یگان‌های انتظامی در محورهای مختلف این شهرستان به مرحله اجرا گذاشت.

وی ادامه داد: ماموران با استقرار چندین ایستگاه بازرسی موقت در محورهای مختلف، خودروهای عبوری را کنترل و موفق شدند هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

این مقام مسئول افزود: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل، ۱۴ هزار و ۶۴۰ بسته ۵۰ گرمی تنباکو میوه‌ای، ۱۲ تن برنج، هزار و ۵۹۰ عدد اسباب بازی، ۳۰ کارتن کاتریج دستگاه پرینتر و طاقه های پارچه، آبیموه خارجی، انواع دستکش کارگری جمعا به مبلغ دو میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ رزمی خاطرنشان کرد: هشت نفر متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه محموله های توقیفی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر