جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۸۷۰
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰

فکرشهر: دبیرحزب اعتماد ملی شعبه استان بوشهر گفت: مسئولان برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بخصوص اعضای شورای نظارت ، تساهل و تسامح بیشتری در بررسی صلاحیت نامزدهای اصلاح طلب داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، حیدر سراجی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: نسبت به افرادی که به نظام علاقمند بوده و دل در گرو آبادانی و آزادی این سرزمین کهن بسته و در دلسوزی شان برای نظام شک و شبهه ای وجود ندارد انتظار می رود با دید وسیع تری نگاه شود.

وی یادآورشد: انتظار است اعضای شورای نظارت این افراد را به چوب نظارت استصوابی نرانند و ننوازند و اگر هم مورد سیاسی به زعم آنان وجود داشته ، با تساهل و تسامح بیشتری به دیده چشم پوشی نگاه کنند. 

وی گفت:با سعه صدر مسئولان مرتبط در تمشیت امور روح تعامل، یکدلی و یکرنگی به جامعه دمیده شده تا این مسئله مقدمه ای برای برگزاری انتخاباتی سالم،بارقابت و بانشاط در شورا و رییس جمهوری شود . 

سراجی اضافه کرد: درپیش گرفتن این روند رضایت الهی و خرسندی مردم که ولی نعمتان کشور و صاحب اصلی آن هستند را در پی داشته و انگیزه ای برای سوق پیدا کردن گسترده مردم به پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح که از دغدغه های همیشگی رهبرمعظم انقلاب است. 

دبیر حزب اعتماد ملی استان بوشهر اظهارکرد: از مسئولان مربوطه عاجزانه انتظار و توقع می رود که با عمل به مر قانون ، فضای مشارکتی و روح شادی و نشاط را در انتخابات پیش رو جامعه تزریق و بهانه را از کینه ورزان و دشمنان اسلام و انقلاب که سال ها بدنبال القای ناکارآمدی سیستم انتخاباتی ایران است بگیرند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر