پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۸۷۳
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۱

فکرشهر: فتح‌الله‌زاده خطاب به عادل فردوسی پور مجری برنامه تلویزیونی نود گفت: خواهش می کنم که این جو و اعتمادعمومی را به مردم برگردانید که جوانان از ورزش فراری نشوند.

به گزارش فکرشهر، علی فتح‌الله‌زاده امشب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: هدف از سفر به شهرستان دشتی حضور در اختتامیه مسابقات گرامی‌داشت شهدای شهرستان دشتی بود که وظیفه خود دانستم که  در این مسابقات حضور پیدا کنم تا شاید بتوانم گوشه کوچکی از دین بزرگی که شهدا بر گردم نا دارند اداء کنیم.

وی افزود: استقبال خوبی توسط مردم شهرهای خورموج و کاکی از بنده شد که جا دارد از نیروی انتظامی و جوانان این منطقه تشکر نمایم.

مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تهران تصریح کرد: خطه بوشهر از قدیم بازیکنان ناب و با تکنیکی داشته و حق دارد در لیگ برتر کشور تیم داشته باشد و خیلی خوشحال شدم که تیم فوتبال پارس جم استان بوشهر لیگ برتری شد.

فتح ‌لله‌زاده تاکید کرد: امیدوارم استاندار بوشهر و همه عوامل این  استان کمک کنند تا این تیم مثل شاهین بوشهر نشود و حیف است که مردم مشتاق فوتبال استان بوشهر که در این هوای گرم چیزی برای دلخوشی ندارد بتاوانند از تیم محمبوب استان‌شان حمایت کنند.

وی اضافه کرد: با کمترین کمک و حمایت از جوانان استان بوشهر، می‌توانند نشاط را به جامعه بیاورند و به روند همه جانبه توسعه استان کمک کنند.

مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به استعفاء جهانیان رئیس هیات مدیره استقلال تهران و پذیرش آن توسط وزیر ورزش و جوانان، آیا تا کنون صحبتی  جهت بازگشت شما به استقلال شده است؟ گفت: جهانیان رئیس هیات مدیره استقلال تهران به دلایل و مشکلاتی که داشته، استعفا دادند و به گفته وزیر ورزش و جوانان قرار است تغییراتی در هیات مدیره انجام شود.

وی ادامه داد: من امیدوار هستم که در این تغییرات افرادی بر سر کار بیایند که بتوانند با مدیریت و هم‌دلی کار کنند و نمونه بارز آن تیم فوتبال استقلال خوزستان است که هیچ ندارند ولی هم دل، یک رنگ و با هم هستند و تیم های بزرگ حاشیه خلیج فارس را شکست می‌دهند.

فتح الله زاده عنوان کرد: امیدوار هستم که تیم استقلال و پرسپولیس که دو تیم  ریشه‌دار مردمی هستند با انتخاب‌های اصلح بتوانیم روش قدیمی ها را ادامه دهیم و قهرمانی را تقدیم به هواداران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال آیا تا کنون صحبتی  جهت بازگشت شما به استقلال شده است و دوست دارید که به تیم خود برگردید؟ افزود: تاکنون کسی با من صحبت نکرده و من استقلالی هستم و در آن موقع که احساس کنم که به من احتیاجی است حتما در کنار دوستان خواهم بود.

فتح الله زاده یادآور شد: می‌گویند تغییرات ولی الان به صلاح نیست استقلال در جام باشگاه‌های آسیا است و همه ما باید کمک کنیم و امروز مدیر عامل استقلال نیاز به کمک دارد و همه ما باید کمک کنیم تا استقلال به مرحله بعد صعود کند تا بتواند یکی از فینالیست‌های باشگاه‌های آسیا شود.

وی در پاسخ به این سوال که حال روز امروز استقلال را چگونه ارزیابی می‌کنید، تاکید کرد: استقلال نیم فصل اول خیلی سختی داشت تا منصوریان بتواند آنطوری که خوش می‌خواهد بازیکنان را آرایش و تربیت کند ولی در نیم فصل دوم بسیار خوب در حد انتظار بالاتر رفت و الان در رده دوم جدول قرار داد و این نشان از تلاش منصوریان و بازیکنان جوان در تیم به کار گذاشت و این شجاعتی بود که منصوریان داشت.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: الان تیم خیلی خوبی است چون استقلال، پنجره‌های نقل و انتقالش بسته نیست و می‌تواند خود را برای دور بعد تقویت کند تا مقام فینالی پیش رود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره انفاق و رفتن درآمد حاصل از این بازی که توسط بسیج ورزشکاران با همکاری انجمن کلیوی انجام شد به سمت بیماران کلیوی بودچیست گفت: منش ورزشکاری از قدم الایام پهلوانی بود و امروز 80 بیمار کلیوی در شهرستان دشتی نیاز به کمک دارند زیرا درمان نیازمند هزینه است و همه باید کمک کنیم که امروز کمک‌های خوبی در این زمینه جمع آوری شود.

سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال تهران درباره برنامه نود، عنوان کرد: برنامه 90 یکی ازبرنامه‌های پر بیننده ورزشی کشور است و مسئولیت‌پذیری فردوسی پور خیلی زیاد است چون برنامه او تاثیر گذار در جامعه است و این تاثیرات به عینه در جامعه می بینیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم یک مقدار با ورزش آشتی کند زیرا کمترین فساد در ورزش است و بودجه ای که در ورزش هزینه می شود 400 میلیارد تومان است و در برابر 8 هزار میلیارد و 4 هزار میلیاردی که برده می شود چیزی نیست.

فتح‌الله‌زاده افزود: من از عادل فردوسی‌پور خواهش می کنم که این جو و اعتمادعمومی را به مردم برگردانند که جوانان از ورزش فراری نشوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر