پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: قاسمی از تشکیل تیم‌های تخصصی برای بررسی فضاهای مجازی در فعالیت کاندیداهای انتخاباتی خبر داد و گفت: این تیم ها بصورت شبانه ‌روزی فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری را رصد می‌کنند...
کد خبر: ۳۲۸۷۴
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: تخریب نامزد رقیب و انتشار شایعات از مهمترین تخلف های انتخاباتی در فضای سایبری این استان است.

به گزارش فکرشهر، سرگرد مهدی قاسمی روز پنج شنبه در حاشیه نشست شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان بوشهر درجمع خبرنگاران افزود: برای فراهم شدن رقابتی قانونمند و پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری، نامزدهای انتخاباتی به هواداران و ستادهای انتخاباتی برای جلوگیری از ارتکاب چنین تخلف هایی تذکرهای لازم را گوشزد کنند.

وی اظهارداشت: برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون مشکل باید همگان در رعایت قانون انتخابات در همه فرایندهای آن به ویژه در عرصه تبلیغات مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: رعایت قانون در عرصه تبلیغات معرفی کاندیداهای انتخاباتی یک ضرورت محسوب شده و در این راستا برای جلوگیری از تخلف ها در عرصه فضای مجازی، شیوه، روش و محتوای تبلیغات کاندیداها مورد بررسی قرار می گیرد.

قاسمی از تشکیل تیم‌های تخصصی برای بررسی فضاهای مجازی در فعالیت کاندیداهای انتخاباتی خبر داد و گفت: این تیم ها بصورت شبانه ‌روزی فضاهای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری را رصد می‌کنند.

قاسمی افزود: در صورت بروز تخلف در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری با احضار مسئول مربوطه ، تذکرات لازم به وی داده می شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت هر تخلف انتخاباتی در فضاهای مجازی مدیران شبکه‌های اجتماعی هستند تاکید کرد: دست‌اندرکاران شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری باید با مصادیق تخلفات انتخاباتی آشنا شوند تا از بروز تخلف های احتمالی در این عرصه جلوگیری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر