جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۹۱۹
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان جم با اشاره به بهبود تعاملات با صنعت نفت برای توسعه شهرستان، گفت: در دولت یازدهم طرح‌های هادی در شهرستان جم سه برابر شد.

فتح‌الله نوروزی

به گزارش فکرشهر از مهر، فتح‌الله نوروزی صبح شنبه در نشست شورای اداری جم با تبریک صعود تیم فوتبال پارس جم به لیگ برتر اظهار داشت: پارس جم با همراهی همه مردم و دست‌اندرکاران به نتیجه رسید و انشاءالله در سایه همین همراهی مسیر را ادامه خواهد داد.

وی ضمن تبریک به مناسبت روز شوراها، اضافه کرد: شوراها بر گرفته از اسلام است و در دولت اصلاحات شوراها به معنای واقعی اجرایی شد و از همه شوراهای شهرستان به خاطر تلاش هایشان تشکر می‌کنم.

فرماندار جم با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل و روز جانباز و همچنین تبریک روز جهانی کارگر خاطرنشان کرد: حقیقتا کارگران پیشگامان تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال هستند.

توسعه زیرساخت‌های جم

وی افزود: دولت تدبیر و امید در شروع کار با تحریم‌های شدیدی مواجه بود و ایران زیر فصل هفتم منشور سازمان ملل قرار گرفته بود که تحریم‌های سختی را هم به دنبال داشت. دولت طی سه سال تمام تلاش خود را معطوف رفع تحریم‌ها و تسهیل مبادلات اقتصادی کرد که نتیجه آن کاهش تورم از حدود ۴۰ درصد به ۹ درصد است.

نوروزی ادامه داد: فضای کشور در دولت تدبیر و امید از آرامش برخوردار بود و التهابات لحظه‌ای گذشته با تدابیر انجام شده در حوزه‌های مختلف کاهش چشمگیری داشت.

وی با بیان اینکه شهرستان جم در دولت تدبیر و امید به جهش‌های خوبی در حوزه زیرساختی دست یافت، بیان کرد: این جهش‌ها در بخش‌های مختلف آموزشی، بهداشتی، ورزشی، راه، آب، گاز، استقرار ادارات، زیرساخت  اینترنت ... اتفاق افتاد.

فرماندار شهرستان جم گفت: تعاملات با حوزه نفت در دولت تدبیر و امید ارتقاء یافته و نتایج آن در حوزه‌های مختلف آب، راه، آموزش و ... مشهود است.

مسئولان پاسخگوی مردم باشند

وی اظهار داشت: در حوزه توسعه شهری و روستایی با افتخار از عملکرد دولت در شهرستان دفاع می کنیم. در توسعه طرح‌های هادی روستایی از ۷۰ هزار متر مربع در سال ۹۲ به ۲۰۰ هزار مترمربع در سال ۹۵ دست یافتیم که جهش حدود سه برابری را نشان می‌دهد.

نوروزی با بیان اینکه پاسخگویی مناسب به مردم باید سرلوحه کار قرار گیرد و اولویت کاری همه مدیران مردم هستند، اضافه کرد: شوراها، شهرداران و دهیاران در راستای گرامیداشت هفته معلم اقدام کنند.

وی افزود: دو انتخابات مهم پیش رو داریم و همه باید تلاش کنیم انتخاباتی سالم با حضور حداکثری برگزار شود. هیچ یک از مدیران حق ندارند نه در انتخابات شوراها و نه ریاست جمهوری دخالت کنند و تکلیف همه مدیران بی‌طرفی کامل است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر