جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۳۲۹۲۲
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از اهدای ۳ هزار ۷۵۰ فقره جهیزیه عروس و هدیه داماد به فرزندان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی با بیان اینکه در سال گذشته ۳ هزار ۷۵۰ فقره جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به فرزندان خانواده های تحت حمایت اهداء شد، گفت: این تعداد جهیزیه با صرف اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال اهداء شد که ۱۵میلیارد ریال آن با مساعدت خیرین نیک اندیش در استان بوشهر و ۱۴ میلیارد ریال با مساعدت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تامین شده است.

مدیرکل امداد استان  بوشهر عنوان کرد: علاوه برتامین جهیزیه دختران نوعروس، یکی از سیاست های این نهاد جهت تحکیم بنیان خانواده و ایجاد تعادل در زندگی ها، تشویق زنان سرپرست خانوار به ازدواج مجدد و اهداء بسته حمایتی ازدواج مجدد به آنان است.

وی گفت: رویکرد خدمات حمایتی امداد با شناخت طیف متفاوت جامعه هدف از نظر سنی و شرایط اجتماعی با باز مهندسی و ارائه  بسته های حمایتی ویژه و تشویقی به خانواده‌های تحت حمایت  وهمچنین اقدام به برنامه‌ریزی لازم برای تسهیل و ترویج فرهنگ ازدواج آسان جوانان و توانمندسازی متناسب با استعدادها و نیازهای گروه‌های هدف است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر