پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۹۳۴
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۶

فکرشهر: فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تنگستان گفت: پاسداران در خط مقدم دفاع همه جانبه از انقلاب قرار دارند.

احمد حیدری

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد حیدری شنبه‌شب در جشن روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) در جمع کارکنان سپاه امام علی(ع) تنگستان و خانواده آنها گفت: امروز که دشمنان انقلاب اسلامی ‏به صورت‌های مختلف و حق به ‏جانب، عزمشان را در نابودی‏ انقلاب اسلامی جزم کرده‌‏اند، آگاهی و بصیرت  ‏پاسدار باید به مراتب نسبت به‏ گذشته بیشتر باشد.

وی افزود: سپاه با تکیه بر صراط مستقیمی که توسط ولایت و رهبری نظام ترسیم می‌شود عهده‌‏دار مسئولیت نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن است و در این راه ذره‌ای از ریسمان هدایت ولایت فقیه جدا نخواهد شد.

فرمانده سپاه تنگستان گفت: آنچه امروز سپاه بیش از پیش به آن نیاز دارد حضور مقتدارانه پاسداران جان بر کفی است که با آگاهی و بصیرت در خط مقدم دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن نقش آفرینی می کنند.

حیدری تصریح کرد: شاخص‏ترین ویژگی یک پاسدار و مؤلفه مهم فرهنگ پاسداری معنویت است که به عنوان روح در کالبد مجموعه سپاه و رکن اصلی این نهاد انقلابی بوده و خواهد بود.

فرمانده سپاه امام علی(ع)تنگستان ابراز داشت: سپاه پاسداران چه به عنوان فرد فرد پاسداران و چه به عنوان یک مجموعه و نهاد، به ایمان آگاهانه و معنویت روزافزون بسیار نیازمندند و این شاخصه‌ای است که باعث تمایز آنان با سایر نیروهای مسلح جهان شده و به عنوان یک ویژگی ممتاز و برجسته و برتری‌‏آفرین برای آنها شناخته شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر