جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۹۳۶
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۴

فکرشهر: در آئینی از برترین های ورزش های رزمی شهرستان گناوه باحضور مسئولان استانی در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس این بندر تجلیل شد.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، فرماندارگناوه روز یکشنبه در این آئین گفت: شهرستان گناوه از ورزشکاران مستعدی بخصوص در رشته رزمی برخوردار است که توانسته اند در سطح بین المللی و کشوری بخوبی بدرخشند و صاحب مقام های برتر شوند.

سیدعلی پاک نژاد افزود: دولت تدبیر وامید در زمینه توسعه ورزش ازلحاظ سخت افزاری و نرم افزاری گام های خوبی برداشته که این شهرستان نیز از آن مستثنی نبوده است.

رئیس هیات ورزش های رزمی گناوه گفت: حضور در رقابت های رزمی در سطح جهانی ، کشوری و استانی و کسب چندین مقام برتر، برپایی دوره های مربی گری علمی، اردوهای تفریحی ، میزبانی چندین مسابقه کشوری از عمده فعالیت های این هیات در سال گذشته است.

خالد خلیلی افزود: باتوجه به تعدد سبک های رزمی ، احداث یک خانه ورزش های رزمی برای بانوان و مردان و اختصاص یک دستگاه خودرو از نیازهای ضروری این رشته است.

وی اظهارکرد: حمایت از مربیان و قهرمانان و محقق شدن 5 درصد بودجه کالای ته لنجی که به حساب شهرداری واریز می شود از دیگر مسایل و مشکلات این هیات است که امیدواریم محقق شود.

در این آیین با مجری گری حسن غلامی هنرپیشه برجسته استان بوشهر برنامه های متنوع و جذابی شامل موسیقی و حرکت های نمایشی رزمی کاران اجرا شد و در پایان بیش از یک صد تن از قهرمانان، مربیان رزمی کار، مسئولان دستگاههای اجرایی و خبرنگارانی که با هیات ورزش های

رزمی همکاری داشتند، با اهدای لوح تندیس تقدیر و تجلیل شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر