پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۲۹۵۱
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۵

فکرشهر: مهاجم ایرانی هیرنفین می‌گوید گلزنی وظیفه او است و همیشه وقتی وظیفه‌اش را انجام می دهد احساس رضایت می‌کند.

رضا قوچان نژاد

به‌ گزارش فکرشهر از ‌ایسنا، رضا قوچان‌نژاد در این فصل توانست عملکرد خوبی داشته باشد و با به ثمر رساندن ۱۸ گل یکی از بهترین مهاجمان لیگ هلند محسوب می‌شود. او وقتی در تابستان به هیرنفین پیوست خیلی‌ها تعجب کردند،  ولی مهاجم ملی‌پوش ایرانی با گل‌های خوبی که به ثمر رساند ضمن اثبات توانایی‌هایش توانست به تیمش کمک کند و نتایج نسبتا خوبی را کسب کند.

رضا قوچان‌نژاد درباره گل‌های خوبی که در این فصل برای تیمش به ثمر رسانده است با فروتنی گفت‌: خب گلزنی وظیفه من است. وقتی یک مهاجم گل می‌زند خیلی خوشحال می‌شود و راضی است. این ‌دقیقا همان حسی که من در این فصل دارم و خوشحال هستم که توانسته‌ام وظایفم را به بهترین  نحو انجام دادم،  ولی در کل من از آن دسته از بازیکنانی هستم که دوست دارم در خدمت تیم باشم و از بازی کردن لذت ببرم. دوست دارم با بازی خودم به تیم کمک کنم تا بهتر شود و شرایط بهتری داشته باشد.

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ صحبت‌های خود درباره آینده‌اش در باشگاه هیرنفین، گفت‌: من آرزو و رویایی برای بازی در تیمی دیگر ندارم.  همیشه به این فکر می‌کنم که بتوانم در بازی بعد برای تیمم موثر باشم و گلزنی کنم. اصلا به این فکر نمی‌کنم که تابستان قرار است چه تصمیمی گرفته شود و آینده‌ام در این باشگاه چه خواهد بود. تنها به این فکر می‌کنم که بتوانم در بازی بعدی برابر زوله به تیمم کمک کنم تا نتایج خوبی را کسب کنیم. ما در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتیم. در نیم فصل نخست عملکردمان خوب بود،  ولی بعد از تعطیلات زمستانی دچار افت شدیم و تیم نتایج ضعیفی را کسب کرد. با این حال دو بازی دیگر باقی‌ مانده است و بعد از آن بازی‌های پلی‌آف برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر