جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۹۵۹
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: فرمانده سپاه شهرستان دشتستان با بیان اینکه سپاه به وظیفه اصلی و الهی خود که حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است عمل می‌کند، گفت: سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

بوشهر

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ نعمت‌الله غلامپور صبح یکشنبه در پاسداران شاغل و بازنشسته بخش بوشکان اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران دارای جایگاهی ویژه هستند و در عرصه‌های مختلف خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: پاسداران و بسیجیان باید با اشرافیت کامل از مناطق پیرامونی خود، در حفظ دستاوردهای انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نورزیده و در خدمت به مستمندان و مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: سپاه تلاشی ویژه برای این امر بزرگ دارد و به‌ویژه ساخت مسکن برای افراد تحت پوشش کمیته حضرت امام خمینی(ره) را در برنامه کاری خود داشته که الحمدالله در این امر موفق بوده است.

وی ادامه داد: در آستانه انتخابات هستیم و از همگان می‌خواهم که از تخریب کاندیداهای رقیب پرهیز کرده و بر اساس شاخص‌های کاندیدای اصلح که از بیانات رهبر معظم انقلاب مطرح شده در جامعه بین آحاد مردم برای روشنگری اعلام کنند.

غلامپور با بیان اینکه سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها به وظیفه اصلی و الهی خود که حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، مبادرت ورزیده و تحت روشنگری‌های امام و مقتدای خود به این وظیفه خطیر توجه ویژه خواهد داشت.

همیشه بیشترین هجمه دشمنان به سمت سپاه است

استاد دانشگاه و فعال فرهنگی کشور بیان داشت: هر کسی در هر لباسی که از انقلاب دفاع می‌کند، پاسدار انقلاب است؛ از معلمان و اساتیدی که دانش‌آموزان و دانشجویانی انقلابی تربیت می‌کنند تا کشاورزانی که به تولید و رونق این کشور کمک می‌کنند.

مهرداد پاکار افزود: همیشه بیشترین هجمه دشمنان به سمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است، چون سپاه، پاسدار انقلاب است و در هر عرصه‌ای و هرکجا که به آن نیاز بوده، با قلم، زبان و جان خود فداکاری کرده است.

وی گفت: سپاه سرافراز اسلام با کمک بسیجیان دلاور و با بصیرتش، برای از بین بردن غده سرطانی و رژیم نامشروع صهیونیست فقط به اشاره ولی امر مسلمین جهان نیازمند است.

پاکار ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صرفا یک نیروی نظامی نیست، بلکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری «پاسداری یک فرهنگ است، جنبه عقیدتی، سیاسی، فداکاری و مجاهدت دارد» لذا در در مسائل سیاسی نیز وظیفه روشنگری خود را انجام می دهد.

وی اظهار داشت: ما به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستیم و نخواهیم بود و امیدواریم رئیس جمهور آینده کشور، کسی باشد که امیدش به خدا باشد نه چشم به خارج از مرزها دوخته باشد و به جای جوانان با استعداد ایرانی و توان داخلی به امریکا اعتماد کند.

استفاده از تفکر نیروهای انقلابی

محمد جواد کهزادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج هجرت فاریاب نیز در این آئین با تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار، روز جانباز و روز معلم، اظهار داشت: برای پیشبرد ماموریت‌های بسیج استفاده از کمک‌های فکری نیروهای انقلابی ضروری است.

وی اضافه کرد: کمک‌های فکری و اجرایی شما نیروهای انقلابی است که ما را برای تقویت بسیج و رسیدن به نقطه مطلوب که همان خواسته رهبر معظم انقلاب است سوق می‌دهد و ما به کمک شما صاحبان فکر و اندیشه نیازمندیم.

در این مراسم که در حسینیه صادق آل محمد ص فاریاب برگزار شد، از اولین فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج برادر و خواهر، خانواده مرحوم پاسدار ناصر رضازاده، خانواده مرحوم پاسدارحسین قاضی زاده، خانواده مرحوم سرهنگ پاسدار یوسف اسماعیلی، خانواده مرحوم سرهنگ پاسدار محمدعلی ملاکی فرمانده اسبق سپاه تنگستان و پاسداران بخش بوشکان تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر