پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۹۶۱
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مسابقات فوتبال نوجوانان گروه پنج و مسابقات فوتبال جوانان گروه چهار مناطق کشور در شهرهای بوشهر و خورموج این استان آغاز شد.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد نجفی افزود:مسابقات مناطق کشور درگروه پنج با حضور تیم های استقلال خوزستان، هیات فوتبال زاهدان، ستارگان بهمن شیراز و استقلال بوشهر برگزار می شود.

وی بیان کرد: در دیدارهای روز نخست تیم هیات فوتبال زاهدان با نتیجه 3 بر 2 از سد استقلال خوزستان گذشت.

نجفی ادامه داد: در دیگر دیدار این گروه نیز استقلال بوشهر بعنوان میزبان مسابقات از سد ستارگان بهمن شیراز گذشت.

وی یادآور شد: تیم قهرمان این دور از بازی ها به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور راه پیدا می کند.

نجفی ادامه داد: در مسابقات مناطق فوتبال کشور در گروه چهارم نیز ایرانجوان خورموج، مقاومت تهران، پویش شیراز و پرسپولیس قائمشهر حضور دارند.

وی گفت: در روز نخست بازی های این گروه تیم ایرانجوان خورموج به عنوان میزبان مسابقات با نتیجه 3 بر 2 از سد پرسپولیس قائمشهر گذشت و مقاومت تهران نیز با چهار گل پویش شیراز را از پیش رو برداشت.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: تیم قهرمان این مسابقات جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور را کسب می کند.

نجفی عنوان کرد: پاس گناوه دیگر نماینده استان نیز در گروه یک مسابقات مناطق جوانان کشور در بندر عباس با حریفان خود دیدار می کند که در دیدار نخست این تیم موفق شد تیم بافق یزد را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد.

وی گفت: پاس گناوه نیز در صورت قهرمانی در گروه می تواند به لیگ دسته یک فوتبال جوانان کشور صعود کند.

نجفی ادامه داد: ایرانجوان کنگان نیز در گروه 2 مسابقات نونهالان مناطق کشور در رفسنجان به رقابت می پردازد که در بازی نخست خود با نتیجه سنگین 6 بر 0 برابر مس رفسنجان بعنوان میزبان این گروه متحمل شکست شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر