پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۳۲۹۶۲
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری (بروزیه) گفت:از مجموع چهارمیلیون و 769هزارو 913 تن تولید پارسال این شرکت دو میلیون و 291هزار تن به ارزش یک میلیاردو 314 هزار دلار به خارج از کشور صادر شد.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، این شرکت در سال 95 با دستیابی به روکود 107درصدی ظرفیت اسمی به بالاترین میزان تولید و فروش از ابتدای راه اندازی تاکنون دست یابد. 

وی یادآورشد: با تلاش کلیه مدیران، سرپرستان و کارکنان سخت کوش شرکت پتروشیمی نوری این شرکت با تولید چهار میلیون و 769هزارو 913 تن و با ظرفیت 107 درصد نسبت به ظرفیت اسمی و 124 درصد نسبت به برنامه تولید ، توانست به بالاترین میزان تولید طی ده سال گذشته دست یابد. 

وی یادآورشد:ازمجموع تولید شرکت پتروشیمی نوری ( بروزیه) در سال گذشته مقدار یک میلیون 862هزارتن به ارزش 29.483 میلیارد ریال فروش داخلی و دو میلیون و 291هزار تن به ارزش 48.388 میلیارد ریال (1.314 میلیارد دلار) صادر شده است که جمع کل فروش 77.871 میلیارد ریال است. 

طاهری گفت:پتروشیمی نوری علاوه بر تامین خوراک پتروشیمی های همجوار و همچنین نیاز داخل، مازاد محصولات تولیدی خود را که شامل پارازایلین، ارتوزایلین، رافینت و برش سنگین است به بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس، هند، چین، کره جنوبی صادر می کند. 

وی بااشاره به اینکه شرکت پتروشیمی نوری پارسال عناوین و افتخارات بسیار ارزشمندی را در حوزه های مختلف صنعت کسب کرد افزود:کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، کسب رتبه 30 در بین 100 شرکت برتر ایران و رتبه برتر صنایع

پتروشیمی کشور از دیدگاه مبلغ فروش بر اساس نتایج رتبه بندی IMI-100 ، دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی از هفتمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی ، کسب عنوان صادر کننده ممتاز استان بوشهر ، واحد تولیدی نمونه در زمینه رعایت استاندارد معیار مصرف انرژی ، دریافت

بالاترین سطح تندیس اهدایی دومین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی و دریافت تندیس تعالی مدیریت دارایی های فیزیکی صنایع نفت و گاز از جمله موفقیت های این شرکت است. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر