پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۹۶۵
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: تاکنون چند سرمایه گذار برای احداث مجتمع های خدماتی رفاهی و تجاری در این شهر درخواست دادند که از شهردار انتظار داریم جانمایی طرح های به گونه ای باشد که این طرح ها در یک مکان متمرکز نشود.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در جلسه ارایه گزارش عملکرد مسئولان کمیته های این ستاد افزود:

پراکندگی مجتمع های خدماتی ، تجاری و رفاهی در مناطق مختلف شهر باعث رونق همه نقاط ، کاهش بار ترافیکی و ارایه خدمات مطلوب تر به گردشگران خواهد شد.

وی یادآورشد:باتوجه به اینکه شهر گناوه نه تنها در یک فصل بلکه تمام سال و حتی تابستان پذیرای جمعیت بی شماری از هموطنان اقصی نقاط کشور است باید تلاش کنیم با یک برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکار و پیشنهادهای سازنده خدمات دهی شایسته و مناسبی به آنان در ایام سال ارایه شود.

وی اظهارکرد: در تعطیلات نوروز امسال شهرستان 100 هزار نفری گناوه پذیرای تعداد 2 میلیون مسافر و گردشگر نوروزی بود و بیشترین ورود گردشگر به استان بوشهر را بخود اختصاص داد.

فرماندار گناوه گفت: ستاد خدمات سفر بمنظور خدمان دهی مناسب به میهمانان نوروزی 12 کمیته تشکیل و با تعامل و هماهنگی دستگاههای اجرایی ، شاهد نوروزی متفاوت تر از سال قبل از جمله امنیت و آرامش بودیم.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در تعطیلات نوروز امسال رتبه نخست ورود گردشگران و مسافران نوروزی را در این استان بخود اختصاص داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر