سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۹۶۷
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در فروردین امسال آمار متوفیان تصادف ها در این استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 74 درصد کاهش پیدا کرد.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ جابر پاپری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بدون اشاره به آمار متوفیان افزود: در فروردین ماه سال جاری آمار مجروحان تصادف های منجر به جرح 216 نفر گزارش شده که این آمار در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته کاهش پنج درصدی نشان می دهد.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده 373 دستگاه خودرو سواری تندرو ویژه حمل کالای قاچاق نیز توقیف شدکه در این شاخص شاهد افزایش 62 درصدی در مقایسه با سال گذشته هستیم.

پاپری افزود: در این راستا همچنین با استقرار تیم های ویژه کنترل تخلفات و گشت های پلیس راه در محورهای مختلف مواصلاتی استان 180 دستگاه خودروی با تخلف 10 میلیون ریال به بالا را توقیف و برای اعمال قانون روانه پارکینگ شدند که در این شاخص نیز شاهد افزایش 187 درصدی خودروهای توقیفی هستیم. 

وی در خصوص اقدامات فرهنگی نیز اظهار داشت: برگزاری کلاس های آموزشی برای رانندگان ناوگان عمومی حمل و نقل، حضور افسران کارشناس پاسگاه ها در مدارس حاشیه خیابان و آموزش دانش آموزان ، آموزش عمومی و اطلاع رسانی از جمله اقدام های فرهنگی انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر