سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: در گمرک بوشهر ۶ نفر در اواخر سال گذشته دستگیر شدند که تعدادی از آنها با قید وثیقه آزاد هستند که مبلغ وثیقه آنها بیش از ۲ میلیارد تومان است بنده به دادستان بوشهر تاکید کردم که پرونده این افراد به سرعت رسیدگی شود...
کد خبر: ۳۲۹۷۱
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۷

فکرشهر: سخنگوی دستگاه قضا گفت: گاهی فردی با دریافت صد میلیون رشوه از ورود ۱۰ تا ۲۰ کانتینر قاچاق چشم پوشی می‌کند و همین باعث ایجاد خسارت صدها میلیاردی به مردم و کشور می‌شود، در مورد کارمندان بانک هم این موارد مصداق دارد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در یکصد ویازدهمین نشست خبری خود درباره پرونده‌های مهم توضیح داد و گفت: بهره‌برداری جناحی دیگران از پرونده‌های قضایی به دستگاه قضا ارتباطی ندارد.

*بازداشت ۶نفر در پرونده گمرک بوشهر

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با پرونده ارتشا به استان بوشهر و دستگیری چند تن از مقامات گمرک بوشهر و البرز، بیان داشت: در استان البرز پرونده‌ای مربوط به یک دستگاه دولتی داشتیم که در آن فردی حدود دو میلیارد تومان اختلاس کرده بود که این مبلغ را بازگردانده و طبق قانون اگر فرد تا قبل از صدور حکم قطعی وجه مورد اختلاس را بازگرداند در حکم وی تأثیر دارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده گمرک بوشهر، گفت: قاچاق کالا از مواردی است که متأسفانه در برخی از موارد موجب وسوسه برخی از افراد می‌شود، اما باید پرسید این مبالغی که افراد برای ورود کالای قاچاق به کشور به عنوان رشوه دریافت می‌کنند به چه میزان به مردم خسارت وارد می‌کند؟

وی افزود: گاهی فردی با دریافت صد میلیون رشوه از ورود ۱۰ تا ۲۰ کانتینر قاچاق چشم پوشی می‌کند و همین باعث ایجاد خسارت صدها میلیاردی به مردم و کشور می‌شود، در مورد کارمندان بانک هم این موارد مصداق دارد.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: در گمرک بوشهر ۶ نفر در اواخر سال گذشته دستگیر شدند که تعدادی از آنها با قید وثیقه آزاد هستند که مبلغ وثیقه آنها بیش از ۲ میلیارد تومان است بنده به دادستان بوشهر تاکید کردم که پرونده این افراد به سرعت رسیدگی شود./میزان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر