سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۰۱۳
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: نایب رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: این فدراسیون به منظور ارتقا سطح کمی و کیفی بدمینتون آماده برگزاری کلاس های آموزشی و همچنین برگزاری اردوهای تیم ملی بدمنتون در بوشهر است.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، فریبا مددی روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات بدمینتون استان بوشهر افزود: در مقطعی یک بازدید از شهرستان های جنوبی استان بوشهر داشتیم که ظرفیت های خوب و با قابلیت توسعه ای در آن دیدیم.

وی بیان کرد: در این راستا فدراسیون برای ارتقا هر چه بیشتر سطح فنی بدمینتون در استان بوشهر آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت مربیان دارای سطح بالا برای برگزاری دوره های بازآموزی رشته بدمنتون برنامه ریزی کند.

مددی در ارتباط با انتخاب رئیس جدید هیات بدمینتون استان بوشهر نیز گفت: امید است با تدوین یک سری برنامه های کارشناسی شده همراه با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و همچنین جذب منابع مالی شاهد شکوفایی روز افزون رشته بدمنتون در استان بوشهر باشیم.

وی گفت: با توجه به برخوردای بوشهر از سالن اختصاصی و امکانات مناسب باید با جذب بازیکنان مستعد به رونق بدمنتون در این استان کمک کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: این استان در زمینه ورزش بدمنتون باتوجه به استعدادهای فراوان خود انتظار حمایت بیشتری از سوی فدراسیون دارد.

احمد بهروزیانفر افزود: تاکنون 2 بار انتخابات مجمع هیات بدمینتون در استان بوشهر برگزار شده که در هیچکدام از آنها حضور رئیس فدراسیون بدمینتون را مشاهده نکردیم که این امر نمی تواند خوشایند بدمینتون بازان بوشهری باشد.

وی گفت: از فدراسیون همچنین انتظار است از برگزاری مستمر پایتخت جلوگیری کند تا از این طریق هیات های استانی متحمل هزینه های فراوانی نشوند.

بهروزیانفر یادآورشد: در هر کدام از اعزام هزینه های 100 میلیون ریالی را متمحل می شویم که در صورت برگزار شدن برخی از مسابقات در بوشهر دیگر این هزینه های مضاعف را نداریم.

وی گفت: در توزیع اعتبارات نیز انتظار داریم با یک سیستم توزیع یکنواخت همه هیات ها بصورت یکنواخت دیده شوند و حمایت مناسبی از آنها صورت گیرد.

بهروزیان فر عنوان کرد: رونق یک رشته ورزشی بیش از هر چیز نیازمند وفاق و همدلی است که امیدواریم با تداوم این رویکرد در هیات بدمینتون شاهد موفقیت روزافزون آن در سطح استان باشیم.

در این نشست علیرضا زیارتی برای چهار سال بعنوان رئیس هیات بدمنتون استان بوشهر انتخاب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر