جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: رای گیری در شهر برازجان برای نخستین بار امسال در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه جاری به روش الکترونیکی برگزار می شود...
کد خبر: ۳۳۳۸۱
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان استان بوشهر گفت: رای گیری در شهر برازجان برای نخستین بار امسال در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه جاری به روش الکترونیکی برگزار می شود.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، ارسلان زارع پنجشنبه شب در نشست توجیهی با داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای دشتستان افزود: این سامانه از جمله بهترین سامانه ها از نظر دقت، ضریب امنیت، شمارش آرا و نتایج برای رای گیری است.

وی اضافه کرد: همه تمهیدات و امکانات لازم برای این منظور اتخاذ، آموزشهای لازم برای کاربران و مجریان انجام شده و رای گیری بصورت آزمایشی نیز در چند نقطه از شهر اجرا شد که بسیار موفقیت آمیز و نشان دهنده سهولت و سرعت رای گیری و شمارش است.

فرماندار دشتستان ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) و با اشاره به نقش اساسی مردم ایران در خلق انقلاب اسلامی به عنوان مهمترین حادثه سیاسی و اجتماعی نیمه دوم قرن بیستم، اظهار داشت: به یقین، استمرار عزت، اقتدار و سربلندی ملت بزرگ

ایران و نظام جمهوری اسلامی نیز در گرو مشارکت فعال سیاسی، اجتماعی و نقش آفرینی مستمر آنان است که در صحنه های انتخابات متبلور می شود.

وی بیان کرد: اکنون بار دیگر ملت سربلند و وفادار به انقلاب با حضور شکوهمند خود در انتخابات 29اردیبهشت این همایش و مشارکت سرنوشت ساز را رقم خواهند زد.

زارع، باتاکید بر اجرای قانون در همه فرآیندهای انتخابات، از همه نامزدهای شوراهای اسلامی خواست تا در برنامه های تبلیغاتی خود از مفاد قانون و دستورالعمل های ستاد انتخابات تبعیت و در ایجاد زمینه برگزاری انتخاباتانی سالم در فضای همدلی، شور و امید کمک کنند.

وی گفت: در برگزاری این انتخابات صندوق سیار برای اخذ آرای مردم برای انتخابات شورای اسلامی وجود ندارد بلکه صندوق های سیار تنها برای ریاست جمهوری آرای مردم را جمع آوری خواهند گرفت.

در این نشست دستورالعمل ها و موارد غیرقانونی و قانونی مربوط به تبلیغات انتخاباتی، مکان و محدوده شهری، و زمان قانونی آن برای داوطلبین بیان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر