جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۵۴۰
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم ایران امروز با حضور پرشور در پای صندوقهای رای برگ زرین دیگری به افتخارات خود و تاریخ نظام اسلامی می افزایند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز جمعه بعد از انداختن رای خود به صندوق سیار 82 مستقر در اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر افزود: مردم با حضور حماسی خود نشان دادند در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به آرمانها و ارزشهای انقلاب پایبند هستند.

وی اضافه کرد: مردم با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور حماسی در انتخابات از خود نشان داده و می دهند.

صفایی بوشهری بیان کرد: استان بوشهر نیز همانند گذشته با فرهنگ غنی، دینی و انقلابی خود حضوری حماسه ای از خود نشان داده و در زمان حاضر تمام شعبه های رای گیری مملو از حضور مردم است. 

وی گفت: پیام این حضور ولایتمداری، در صحنه بودن، مردم سالاری اسلامی، اعتماد به نظام و اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه بوشهر افزود: حضور مردم در پای صندوقهای رای برای دشمن این پیام را دارد که این مردم هیچگاه انقلاب خود را رها نمی کنند و در مقابل تمام توطئه های جهان استکبار ایستانده اند.

وی تاکید کرد: حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات بیانگر این است که مردم به آرمانها و ارزشهایی که این انقلاب و اسلام از ابتدا نشان داده پایبند هستند.

صفایی بوشهری بیان کرد: نتایج انتخابات هرآنچه باشد پیروزی از آن مردم ایران است و همه کاندیداها باید قانونمدار، اخلاق مدار، با بصیرت و ولایتمدار باشند.

وی تاکید کرد: کاندیداها باید به هرچیزی که نظام مشخص کرد تمکین و اگر اعتراضی دارند نیز از مجاری قانونی پیگیری کنند.

امام جمعه بوشهر گفت: فصل الخطاب در همه امور قانون و شواری نگهبان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر