جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۵۷۵
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به مشارکت ۷۱ درصدی واجدان شرایط در شهرستان بوشهر، گفت: با پایان شمارش آرا در شهر بوشهر، ترکیب ۹ نفره اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بوشهر مشخص شد.

شمارش آراء در شهرضا‎ اصفهان

به گزارش فکرشهر از مهر،جمشیدی اظهار داشت: مشارکت بسیار خوبی را در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه امسال در قاط مختلف کشور شاهد بودیم و در بوشهر نیز مردم با حضور خود در انتخابات حماسه دیگری را خلق کردند.

فرماندار بوشهر با اشاره به مشارکت ۷۱ درصدی واجدان شرایط این شهرستان در انتخابات، ادامه داد: در شهرستان بوشهر ۱۸۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که در مجموع ۱۲۸ هزار و ۸۸۹ نفر در انتخابات شرکت کردند.

جمشیدی با اشاره به پایان شمارش آرای انتخابات شوراها در حوزه‌های مختلف شهرستان بوشهر بیان کرد: کیوان هاشم‌زاده با ۱۳ هزار و ۸۴۴ رای، پویا دولابی با ۱۱ هزار و ۳۹۶ رای، ندا عبدالله‌زاده با ۱۱ هزار و یک رای، روح‌الله نصرتی با ۱۰ هزار و ۸۲۸ رای، مهرداد آسایش با ۱۰ هزار و ۲۱۵ رای، طاهره شمشیری با ۹ هزار و ۹۸۶ رای، عبدالخالق برزگرزاده با ۹ هزار و ۳۹۳ رای، اکبرتوسلی با ۹ هزار و ۱۲۰ رای و ابوذر دهدار با هشت هزار و ۹۴۰ رای به‌عنوان اعضای اصلی شورای شهر بوشهر انتخاب شدند.

فرماندار بوشهر خاطرنشان کرد: علی پولادی ریشهری، رباب عبیدی، داریوش پوربهی، صدرالله محمدی باغملایی، زهرا رضایی و حیدر رفاهی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بوشهر انتخاب شدد.

وی اضافه کرد: ابراهیم کارگر، مهدی بختیاری، علی زارع، غلامرضا علیزاده و علی حسینی به عنوان اعضای شورای شهر چغادک انتخاب شدند.

جمشیدی افزود: در جزیره خارگ لطف‌الله علی‌پور، مهدی باقری، بهروز خواجه، مهدی بخشی و یوسف وطن‌دوست و در شهر عالی‌شهر علیرضا بهادر، حامد حیدری، خدارحم فراشبندی، اکبر رنجبران و محسن زنده بودی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر انتخاب شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر