پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۳۶۰۴
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: دبیر هفتمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس منطقه ویژه پارس گفت: این جشنواره با اجرای دو تئاتر از استان‌های بوشهر و خوزستان آغاز به کار کرد.

ایوب بنوی

به گزارش فکرشهر از مهر، ایوب بنوی اظهار داشت: در راستای حمایت از هنر برنامه‌های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم و جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس منطقه ویژه پارس یکی از این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به اجرای دو تئاتر از استان‌های بوشهر و خوزستان در جشنواره منطقه‌ای تئاتر دفاع مقدس منطقه ویژه پارس بیان کرد: این جشنواره به میزبانی منطقه ویژه پارس از ۳۱ اردیبهشت‌ماه تا سوم خردادماه برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس منطقه ویژه پارس با اشاره به برگزاری این جشنواره در شهرستان‌های عسلویه، دیر و کنگان اضافه کرد: گروه‌های نمایشی استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، هرمزگان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان در این جشنواره حضور دارند.

وی با تقدیر از حمایت‌های مدیرعامل منطقه ویژه پارس در برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: ۷۳ اثر در بخش‌های صحنه‌ای و خیابانی به دبیرخانه هفتمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس منطقه ویژه پارس ارسال شده است.

بنوی ادامه داد: داوری این جشنواره در بخش صحنه‌ای بر عهده کوروش نریمانی، وحید لک و نادر برهانی مرند است و ناظر داوری این بخش رضا بهارلو است و سیروس همتی، رضا بهارلو، محمد مظفری داوران بخش خیابانی هستند که بشیر بشیری ناظر داوری این بخش است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر