جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۶۴۹
سه‌شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم گفت: براساس نظر داوران 10 اثر به سومین جشنواره نمایشنامه خوانی دفاع مقدس استان بوشهر به میزبانی این شهرستان راه یافتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ارشاد تنگستانی افزود: این آثار از مجموع 14 اثر ارایه شده به دبیرخانه پس از پنج روز بازبینی توسط داوران به بخش پایانی جشنواره راه یافتند.

وی اظهارکرد: نمایش الهام به نویسندگی لیلا زیتاب زاده و کارگردانی الهام دریاپور از دیلم، دختران اورژانس٬ به نویسندگی حسین زارعی و کارگردانی راضیه زارعی از گناوه، خون و ماتیک به نویسندگی صحرا رمضانیان و کارگردانی حمید ظریف خواه از کاکی،

عروس ابلیس٬ به نویسندگی مهدی بلوچ و کارگردانی مرضیه رشیدی از دیلم، چند قایق تا قدمگاه نویسنده حبیب خدامی و کارگردان الهام دریاپور از دیلم از جمله نمایشنامه های راه یافته به این جشنواره است.

تنگستانی اضافه کرد: همچنین نمایش سی خرداد به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمند نیا از بوشهر، موذن به نویسندگی و کارگردانی عباسعلی معتمدی از دیلم، ستاره دریایی نویسندگی محمدمظفری و کارگردانی صادق نیک پرست از گناوه، آهو بر مدار آتش به

نویسندگی فریبا جعفری و کارگردانی رضا حمزه از دیلم و وقتی آلا مرد با نویسندگی و کارگردانی محمد فخرایی از دیر دیگر آثار راه یافته به سومین جشنواره نمایشنامه خوانی استان بوشهر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی دیلم یادآورشد: این جشنواره با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر و این شهرستان در روزهای 4 و 5 خردادماه جاری در پلاتوی نگاه مجتمع پیامبر اعظم (ص) این شهرستان برگزار می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر