شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۴۰۴
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: طرح توسعه صنعت پرورش پرورش میگو در سطح چهار هزار هکتار در قالب سه سایتتهیه و در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان ارائه می‌ شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز چهارشنبه به نقل از سعید زرین‌ فر در نشست کمیته توسعه آبزی پروری استان بوشهر افزود: با توجه به ظرفیت‌های استان در حوزه‌ صید و پرورش آبزیان، پایش و رصد مستمر و مؤثر فعالیت‌ها و بررسی مشکلات این 2 حوزه شیلاتی ضروری است.

وی با بیان اینکه سهمیه سوخت شناورهای صیادی استان بوشهر تعیین شده است اضافه کرد: با توجه به تعیین سهمیه سوخت شناورهای صیادی بویژه کشتی‌ ها، مطابق با قانون و مصوبات کارگروه‌های ملی و استانی، نظر اداره کل بنادر و دریانوردی باید ملاک عمل قرار بگیرد.

زرین فر تاکید کرد: در صورت شک و شبهه در این زمینه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی این استان، نسبت به اصلاح قدرت موتور درج شده در پروانه شناورها اقدام کند.

زرین‌فر با تاکید بر بازنگری در تعرفه حق بیمه سایت های پرورش میگو گفت: موضوع روان سازی شرایط بیمه صنعت پرورش میگوی استان بوشهر از طریق وزارت جهاد کشاورزی دنبال می ‌شود تا دغدغه مهم فعالان این صنعت برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر بیان کرد: ماده 19 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی سبب ابهام و اشکال هایی در مورد نحوه پرداخت حقوق ناظران شده که با مکاتبه استانداری بوشهر با سازمان دامپزشکی کشور این مشکل حل شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر