پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۵۹۰۳
پنجشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید تیمش توانایی شگفتی‌سازی در فصل جدید لیگ برتر را دارد.

مهدی تارتار

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و پارس جنوبی در چارچوب هفته نخست لیگ هفدهم فردا ساعت ۲۰ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود.

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: خیلی خوشحالم دوباره به تبریز آمدم چون خاطرات خوبی، چه زمانی که در تراکتورسازی بودم و چه زمانی که مربی گسترش فولاد بودم در این شهر دارم. همیشه نخستین بازی شرایط خاص خودش را دارد چون تیم‌ها به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده‌اند. ضمن احترام به گسترش فولاد برای گرفتن سه امتیاز به تبریز آمده ایم.

او درباره شرایط تیمش گفت: باید از مدیریت باشگاه تشکر کنیم که اردوهای خوبی در پیش فصل داشتیم و بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم. در بحث یارگیری نسبتا خوب کار کردیم. ما در شهری قرار داریم که بازیکنان به سختی می‌آیند. ناراحتی ما بخاطر طیبی است که در ۱۰ روز گذشته از تیم ما جدا شد. او به دنبال اهداف خودش است. ما اگر با تک امتیاز از این شهر برویم هم نتیجه خوبی است چون فصل نخستی است که به لیگ برتر آمده‌ایم. بازیکنانم این توانایی را دارند که شگفتی‌ساز شوند.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که چه بازیکنانی به این تیم نیامدند گفت: با قاطعیت عرض می‌کنم تنها تیمی هستیم که کوچکترین بدهی‌ای نداریم. حسابمان صاف است. در رابطه با بازیکنان دوست ندارم اسم ببرم ولی امیدوارم هرجا هستند موفق باشند. بازیکنانی که نیامدند در آینده می‌فهمند که باشگاه ما ساختار قوی دارد. از باشگاه باید تشکر کنم که تمام تمرکز ما روی مسائل فنی است. از بازیکنانی که آمدند تشکر می‌کنم که دوری راه را به جان خریده اند.

تارتار درباره تیم‌های بدهکار بیان کرد: امیدوارم فدراسیون به راحتی از این مسائل نگذرد و عدالت برقرار شود. چون تیم‌هایی که دچار این مشکل شده اند به لیگ‌های پایین‌تر سقوط می‌کنند و باعث می‌شوند ما ممنوع الخروج شویم.

سرمربی پارس جنوبی درباره دیدار با تغییراتی که در گسترش فولاد نسبت به فصول گذشته ایجاد شده است، اظهار کرد: با حضور زنوزی این تیم شخصیت پیدا کرده است. باید از او تشکر کنیم که یک تیم شخصی خوب ایجاد کرده است. باید از سمندر که چند سال مدیر این باشگاه بود تشکر کرد. نصیرزاده هم فردی باتجربه است. گسترش مثل تیم‌های دیگر تغییرات زیادی داشته و بعد چند هفته شناخت از هم پیدا می‌کنند.

او در پاسخ به این سوال که برنامه‌ای برای استفاده از بازیکنان بومی دارد؟‌تصریح کرد: ما از تیم‌هایی هستیم که بازیکنان بومی زیادی داریم. ابتدا ۱۰ - ۱۵ بازیکن به بزرگسالان اضافه کردیم. بوشهر می‌تواند چند تیم لیگ برتری داشته باشد و امیدواریم این جوانان به بدنه تیم اضافه شوند.

تارتار درباره امکانات جم گفت: تمام شرایط برای برگزاری بازی فراهم است و چند خرده‌کار برای ورزشگاه مانده که برطرف می‌شود.

سرمربی پارس جنوبی درباره کمبود هواداران در لیگ برتر گفت: به هر حال مشکلاتی مانند قیمت بلیت و پخش مستقیم بازی‌ها در کمبود هوادار تاثیر گذار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر