جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان در پاسخ به «فکرشهر» مطرح کرد:
فکرشهر: محمدحسن محمدی می گوید برای بهبود حمل و نقل شهری، شاید مینی بوس جایگزین اتوبوس های دورن شهری در برازجان شود....
کد خبر: ۳۶۱۹۹
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰

فکرشهر ـ الهام راسخی: محمدحسن محمدی می گوید برای بهبود حمل و نقل شهری، شاید مینی بوس جایگزین اتوبوس های دورن شهری در برازجان شود.

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان در نشست پرسش و پاسخ و تقدیر از خبرنگاران،  با ابراز خرسندی از حضور در میان اهالی رسانه گفت: رسانه ها می توانند در جهت بهبود فعالیت ها در همه ی حوزه ها، بخصوص حوزه ی مدیریت شهری  نقش مهمی ایفا می کنند.

محمدی خطاب به اهالی رسانه، ادامه داد: انتظار دارم که به عنوان یار شهرداری باشید و مانند یک مشاور و معاون مرا یاری کنید.

وی با اشاره به تغییر مدیریت پی در پی شهرداری گفت: وقتی من شهرداری را تحویل گرفتم، این ارگان با حساب های مسدود مواجه بود و چک هایی دست مردم داشت و به نوعی آشفتگی در شهرداری به وجود آمده بود. 

او بیان کرد: شهرداری از آن دست ارگان هایی است که  با مردم در ارتباط تنگاتنگ است اما درآمد شهرداری کم و فعالیت های زیاد است و این کار ما را سخت می کند.

مهندس محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار «فکرشهر» مبنی بر اجرایی نشدن طرح ادامه ی خیابان شریعتی و اتصال آن به ورودی بوشهر- برازجان گفت: کارهایی در گذشته انجام شده که همه در حد حرف بوده و مکتوب نشده است.

وی ادامه داد: جلساتی را در مرکز استان با مدیرکل دفتر فنی استانداری و رئیس آموزش و پروش انجام داده ایم که ابتدا باید مدرسه انتهای کوچه و پس از آن زمین های پشت مدرسه تملک شود و این موضوع در دستور کار ما قرار دارد.

شهردار برازجان در خصوص ساماندهی سرویس های اتوبوس رانی در سطح شهر نیز به خبرنگار فکرشهر گفت: زمانی که آقای خندان دل، مدیر کل سازمان حمل و نقل سازمان شهرداری ها، برای افتتاح ساماندی ها پسماند و نخاله های سطح شهر آمده بود این مسئله را مطرح کردیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی ما گنجایش خیابان ها است، توضیح داد: خیابان های ما به لحاظ طولی و عرض کوچک هستند و ما در این زمینه کارشناسی انجام داده ایم و قرار است به سمت استفاده از مینی بوس های کوچک تر که امکانات بهتری دارند، برویم.

محمدی ادامه داد: نامه نگاری های خرید یا عوض کردن اتوبوس ها، با سود کم و به صورت قسطی، انجام شده است که نامه زده ایم و در دستور کار قرار دارد. 

وی در خصوص پرونده های حقوقی و مالی شهرداری نیز در پاسخ به سوال فکرشهر اظهار داشت: پرونده های شهرداری مربوط به حالا نیست و سابقه ای چندین ساله دارد؛ حتی برخی پرونده ها مربوط به دهه 60 و شاید 50 می باشد که من برخی از آن ها را تاکنون ندیده ام.

او گفت: ما اعاده ی دادرسی کرده ایم و دلایل محکمه پسند آورده ایم و در حال حاضر پرونده راکد است تا ما مستنداتمان را برای آنها ببریم و در دادگاه از آن دفاع کنیم.

شهردار برازجان اضافه کرد: در حال حاضر حساب شهرداری باز است و پولی از آن برداشت نشده است.

محمدحسن محمدی پیرامون تغییرات در میدان های شهید چمران و 17 شهریور برازجان نیز در پاسخ به فکرشهر گفت: برای این دو فلکه برنامه های مفصلی داریم، از جمله توریستی شدن میدان شهید چمران و اصلاحات اساسی در میدان 17 شهریور به نحوی که  شاید خود میدان برداشته شود.

محمدی افزود: این کار نیاز به طراحی دقیق دارد و نیازمند زیر سازی است.

وی همچنین میزان بودجه واریز شده به شهرداری در مدت حضور خود در سمت شهرداری برازجان را 3 تا 4 میلیارد تومان اعلام کرد.

 

نظرات بینندگان
برازجانی
|
-
|
سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
نماهای زیبایی در سطح شهر ایجاد شده... خدا قوت آقای شهردار
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر