پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار وحدتیه در نشست با خبرنگاران عنوان کرد:
فکرشهر: نشست شهردار وحدتیه با خبرنگاران و اصحاب رسانه و تجلیل از همت و تلاش آنان درعرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سالن کنفرانس شهرداری این شهر برگزار گردید...
کد خبر: ۳۶۲۶۳
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

فکرشهر: نشست صمیمانه شهردار وحدتیه با خبرنگاران و اصحاب رسانه و تجلیل از همت و تلاش آنان درعرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در سالن کنفرانس شهرداری این شهر برگزار گردید. 

به گزارش فکرشهر، عبدالحمید صفایی، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در جامعه امروز بسیاری از مشاغل کمتر به چشم می آیند اما با زحمات اصحاب رسانه، خدمات و تلاش های مسوولین بیشتر دیده می شود و دفاع اصحاب رسانه از خدمت گذاران حقیقی، ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: مجموعه نفت شهر وحدتیه از طرفی تخریب و از طرفی نیز منافعی را به دنبال داشته است، تخریب ها را می توان در مسائل زیست محیطی و منافع را می توان در قسمت دریافت حق آلایندگی ها مشاهده نمود.

صفایی با اشاره به این که فرش موزاییک تمامی خیابان های وحدتیه در حال انجام می باشد، افزود: تاکنون ۴۲هزار متر فرش موزاییک صورت گرفته است.

شهردار وحدتیه ادامه داد: در سال های ۹۰ الی ۹۵ به جهت دریافت اعتبارات آلایندگی ۹۴۸ درصد افزایش اعتبار داشته و تمامی ماشین آلات مورد نیاز شهرداری را تامین نموده ایم تا مشکلی وجود نداشته باشد.

صفایی افزود: ۴ سال پیاپی است که در زمینه پروژه های عمرانی مقام اول شهرستان را در بین شهرداری ها کسب می کنیم اما تاکنون هیچ گونه تشکری از مجموعه شهرداری وحدتیه صورت نگرفته است.

وی اذعان داشت: طی چهار سال گذاشته تمام تلاش خود را جهت ایجاد تفاوت چه در زمینه شهرسازی و چه در زمینه ورزشی انجام داده ایم و با این روند طی ۶سال آینده می توانیم شهر متفاوتی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، صفایی پیرامون اصلاح سه راهی ورودی وحدتیه گفت: نشست های خوبی با متولیان امر داشته ایم و قول تخصیص اعتبار نیز داده شده است، در حال حاضر اقدامات لازم جهت تخصیص اعتبارات جهت مطالعه اولیه این طرح در دست اقدام است و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته این طرح با اعتبار ۳میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

شهردار وحدتیه ضمن اعلام این که ۲۰هزار متر زمین برای احداث یکی از بزرگترین و زیبا ترین پارک های استان تملک شده است، افزود: در خصوص احداث پارک ها سعی کردیم در تمامی محلات پارک های محله ای را داشته باشیم.

صفایی در ادامه اظهار داشت: بزودی سالن اجتماعات شهر وحدتیه در۳ طبقه احداث می گردد.

وی ادامه داد: این سالن شامل یک طبقه کتابخانه، یک طبقه سالن چند منظوره که کاربری سالن سینما و یک طبقه برای اجتماعات و برگزاری جلسات و نشست ها می باشد که ظرفیت سالن آن به 700 نفر می رسد.

صفایی در پایان  پیرامون روند مراحل اجرایی این پروژه اذعان داشت: هم اکنون مشاور طرح انتخاب شده و در مرحله طراحی و ترسیم نقشه پروژه هستیم و در آینده نزدیک مراحل اجرایی آن آغاز خواهد گردید.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر