پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: اعضای کابینه یازدهم امروز (یکشنبه) بیست و دوم مرداد ماه، در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند...
کد خبر: ۳۶۴۱۹
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: اعضای کابینه یازدهم امروز (یکشنبه) بیست و دوم مرداد ماه، در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، روحانی در آخرین جلسه کابینه یازدهم گفت: اعضای دولت با همان نشاط روز اول در حال فعالیت هستند و این نشان می‌دهد که آنها از ابتدا این مسئولیت را برای رضای خدا و به خاطر رفاه حال مردم عزیز و بزرگوارمان به عهده گرفتند و حتما در دولت دوازدهم از توانمندی ها و خدمات آنان در دیگر بخش ها بهره‌برداری و استفاده خواهد شد. رییس جمهور در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه تلاش بسیار زیادی برای به ثمر رسیدن توافق هسته‌ای و برجام شده است، افزود: قطعاً برجام به نفع کشور، منطقه و کل جهان بوده و هست و هرکس بخواد به برجام صدمه بزند به خودش و کشورش صدمه زده است.

در ادامه مشروح گفت‌وگوهای عبدالرضا رحمانی فضلی، حسینعلی امیری، علی اکبر صالحی،   محمود واعظی، علی طیب نیا، رضا صالحی امیری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی و محمد رضا نعمت زاده با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

نعمت زاده: تامین کالای داخلی در دولت یازدهم به وفور انجام شد

وزیر اطلاعات: لبخند رضایت مردم شیرین ترین دستاورد و بهترین هدیه برای ما است

صالحی امیری: فرهنگ حوزه زیرساختی است

طیب نیا: تغییر در وزیر اقتصاد شاید به دلیل ایجاد انسجام در تیم اقتصادی باشد

واعظی: برای وزارت علوم سرپرست تعیین می‌شود

امیری: دولت بنای استرداد لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها را ندارد

صالحی: ترامپ در توهم زندگی می‌کند/اولویت ما پیشبرد صنعت هسته‌ای با قوت و قدرت است

وزیر پیشنهادی کشور: برگزاری انتخابات‌های سالم از اولویت‌های من خواهد بود

 همچنین اعضای دولت یازدهم در پایان آخرین جلسه هیات دولت عکس یادگاری گرفتند و رییس‌جمهور از اعضای کابینه دولت یازدهم که در دولت بعدی حضور ندارند تجلیل کرده و به آنها لوح تقدیر اهدا کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر