جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: نشست هم اندیشی ستاد مرکزی و مسئولین ستادهای شهرستانی حسن روحانی در استان بوشهر در برازجان برگزار شد...
کد خبر: ۳۶۴۶۴
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: نشست هم اندیشی ستاد مرکزی و مسئولین ستادهای شهرستانی حسن روحانی در استان بوشهر در برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، رییس ستاد دکتر روحانی در استان بوشهر در این نشست گفت: تشکیل چنین جلسه ای ضروری به نظر می رسید تا دور هم جمع شده و نقطه نظرات خود را با یکدیگر در میان بگذاریم.

محمدباقر سعادت افزود: انتظار فراکسیون امید بر این بود که ترکیب کابینه دولت دوازدهم بهتر از آنچه که معرفی شد، باشد، با این حال باید دید در روزهای آینده و در زمان رای اعتماد چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

وی ادامه داد: از این پس با تقویت اعضای ستاد دکتر روحانی در استان بوشهر و فعالیت در قالبی خاص، اقدامات لازم برای توسعه، پیشرفت و خدمت به استان را انجام خواهیم داد.

سعادت اضافه کرد: فعالیت ها باید به گونه ای باشد که مردم نیز تشویق به فعالیت و تاثیرگذاری شوند تا به جامعه ای پویا و مطالبه گر تبدیل شویم.

رییس ستاد دکتر روحانی در استان بوشهر در پایان گفت: در سایه مشورت است که می توان به نتیجه ای خوب رسید و باید از پتانسیل عظیم نیروهای مردمی حامی دولت برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کافی را برد.

به گزارش فکرشهر، در این نشست که علاوه بر محمدباقر سعادت، رییس - محمد آقایان حسینی، دبیر - محمدباقر عباسی سملی، معاون سیاسی و سخنگو - محمدحسن رهنما، معاون امور شهرستان ها و علی بحرینی از ستاد مرکزی و آقایان دانش فر، پارسا، خلیفات، بدخشان، منصوری نسب، دریاپیما، بوهندی نجفی، عرب زاده، حسینی، روسای ستادهای شهرستان ها و ستاد اصلاح طلبان و اعتدال حضور داشتند، اعضای ستاد مرکزی و روسای شهرستان ها نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود را عنوان داشتند.

در پایان جلسه محمد آقایان حسینی، دبیر ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان بوشهر مصوبات زیر را به عنوان تصمیمات جلسه را با توجه به نقطه نظرات اعضا جمع بندی کرد:

1. با توجه به پایان انتخابات، اعضای هیئت رئیسه و معاونت های ستاد مرکزی و روسای شهرستان ها در قالب یک اتاق فکر به فعالیت خود ادامه داده و رابط بین مردم و مسوولین جهت انتقال خواسته ها خواهند بود و مطالبات مردمی و اصلاحات را در سطح ملی، استانی و شهرستان ها دنبال خواهند کرد.

2. طی هفته های آینده نشستی در تهران با دکتر شریعتمداری برگزار می‌شود و مطالبات کلان حامیان دولت با وی و مسئولین کشوری در میان گذاشته خواهد شد.

3. با توجه به تغییراتی که قطعا در سطوح مدیریتی شهرستان ها و استان رخ خواهد داد، توقع بر این است که توازن بین شهرستان ها در انتصابات رعایت شود.

4. باید به گونه ای برنامه ریزی شود که مردمی که به ما اعتماد کردند در راستای تحقق خواسته های اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، توسعه ای، علمی و... مشاوره دهند و اینطور نباشد که نه تنها مردم را از دست داده، بلکه حامیان خود را نیز از دست دهند.

5. نیروهای حامی دولت با اتحاد و همدلی در کنار احزاب و گروه های اصلاح طلب و اعتدال گرا، پیگیر مطالبات مردم و حامیان دولت باشند و رمز این موفقیت وحدت، اتکا بر خرد جمعی و کار غیر انفرادی است.

6. احزاب و گروه های سیاسی تلاش کنند که فضا را برای حضور جوانان و نخبگان باز کنند و فرصت رشد و تجربه را برای آنها فراهم سازند.

7. مجمع مشورتی قالبی برای پیگیری مطالبات شهرستانی حامیان دولت برای توسعه استان است که می تواند با ارائه مشاوره سازنده به دولت کمک کند.

به گزارش فکرشهر، در جلسه قبل ستاد مرکزی، محمد آقایان حسینی به عنوان دبیر اتاق فکر انتخاب شده بود.

نظرات بینندگان
محمد
|
-
|
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷
مطمئنا این روند و حضور فعال ستادها با محوریت ستاد مرکزی می تواند نقش موثری در آینده استان و مطالبات مردم داشته باشد و ضمنا روند غلط 4 سال پیش تکرار نشود امیدوارم اینبار اصلاح طلبان حساب شده تر به معادلات سیاسی بخصوص در استان بوشهر وارد شوند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر