سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۵۲۱
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: در دولت یازدهم توسعه فعالیت های عمرانی در سطح روستاهای این شهرستان چشمگیر بوده و در دولت دوازدهم این روند بیشتر خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حسن اسماعیلی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت افزود: آسفالت بیشتر معابر و خیابانها، احداث زمین چمن مصنوعی ورزشی، بوستان های امید و زیرساخت های لازم از عمده خدمات دولت در سطح روستاهای این شهرستان است.

وی، جلوگیری از مهاجرت و افزایش نرخ رشد جمعیت را در روستاهای شهرستان با ارایه خدمات رفاهی و مطلوب حایز اهمیت دانست و گفت: در این ارتباط به جایگاه روستاییان توجه جدی شده و مردم می توانند این خدمات را لمس کنند.

فرماندار دیلم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: خدمات گسترده دولت یازدهم در بخش های مختلف بر هیچکس پوشیده نیست و در دولت دوازدهم این روند بیشتر تداوم خواهد داشت.

وی اظهارکرد: به منظور بزرگداشت باشکوه هفته دولت با تشکیل کمیته های چندگانه برنامه های خوبی در سطح این شهرستان پیش بینی شده است.

اسماعیلی افزود: افتتاح چندین طرح شاخص، معرفی کارمند نمونه و برگزاری برنامه های فرهنگی از مهم ترین برنامه های هفته دولت در این شهرستان است و انتظار می رود دستگاه های دولتی هر چه سریع تر لیست طرح های خود را به فرمانداری اعلام کنند.

در این نشست کمیته های 6 گانه شامل تدارکات وپشتیبانی، تبلیغات واطلاع رسانی، فرهنگی وهنری، عمرانی، شاهد و ایثارگران و کودک و نوجوان و بانوان تشکیل شد.

دبیری ستاد گرامیداشت شهرستان دیلم رعهده معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و مسئولیت کمیته تدارکات وپشتیبانی به شهردار، تبلیغات واطلاع رسانی سرپرست منابع طبیعی وآبخیزداری، کمیته کودک و نوجوان وبانوان مسئول کانون پرورش فکری کودکان، فرهنگی هنری سرپرست

فرهنگ وارشاد اسلامی و کمیته شاهد وایثارگر به رئیس شهید و امورایثارگران محول شد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر