چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر؛
فکرشهر: در این تورنومنت ورزشی با حضور حدود ۲۰۰بانوی ورزشکار، ستارگان دشتستان در ۴رشته ی فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال در سالن امام علی (ع) برازجان برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات مشخص شدند...
کد خبر: ۳۶۶۰۳
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: اولین تورنومنت ورزشی بانوان ستارگان دشتستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، رضا عباسی گفت: این تورنومنت ورزشی با حضور ۲۰۰بانوی ورزشکار در ۴رشته ی فوتسال، هندبال، والیبال و بسکتبال در سالن امام علی (ع) برازجان برگزار و نفرات برتر این مسابقات مشخص شد.

عباسی اضافه کرد: استقبال گسترده ورزشکاران و خانواده های ورزش دوست برازجانی از نکات قابل توجه این تورنومنت ورزشی بود.

مدیر عامل باشگاه ستارگان دشتستان از فعالیت های این باشگاه گفت و ادامه داد: این باشگاه با حضور 400ورزشکار در دو بخش آقایان و بانوان، در چهار رشته توپی فعالیت گسترده ای دارد.

مهدی بهبهانی ضمن تشکر از مربیان، ورزشکاران و خانواده هایشان افزود: ستارگان دشتستان با داشتن یک تیم در لیگ برتر هندبال کشور و چندین تیم به عنوان نماینده دشتستان در مسابقات استانی و کشوری یکی از مطرح ترین باشگاه های ورزشی در دشتستان است.

علی کمارج، رئیس ورزش و جوانان شهرستان دشتستان ضمن ابراز خوشحالی از فعالیت بانوان ورزشکار و روند رو به رشد ورزش بانوان در دشتستان افزود: از مجموعه دست اندرکاران و مدیران ستارگان دشتستان برای فراهم ساختن فضاهای سالم و ورزشی برای بانوان  تشکر می کنم.

سیده خدیجه حسینی، رئیس کمیسیون بانوان و جوانان شورای شهر برازجان نیز گفت: واقعا خوشحالم که در جمع ورزشکاران بانوی همشهری هستم و برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت بیش از پیش را دارم.

در مراسم اختتامیه این تورنومنت با نشاط و ورزشی که با حضور علی کمارج ریاست محترم ورزش و جوانان شهرستان دشتستان، مهدی بهبهانی مدیر عامل ستارگان، محمد محمدزاده فرد سردبیر سایت و نشریه فکرشهر، نوید متین، سیده خدیجه حسینی، ساحل تنگستانی منتخبین مردم در پنجمین دوره شورای شهر برازجان، یوسف اطمینان، اصغر شعبانی، سید عباس امیری، روسای هیات همگانی دوچرخه سواری و والیبال دشتستان در کنار دکتر قاسمی، فاطمه ارشدی و سایر اعضای هیات مدیره ستارگان دشتستان جوایزی به نفرات برتر این مسابقات اهدا شد.

 

عکاس: ندا شیروانی

نظرات بینندگان
ورزشکار
|
-
|
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
درود و سپاس فراوان از تلاش های جناب بهبهانی ، علی کمارج و باشگاه خوب ستارگان
 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر