جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ارسالی کاربران؛
فکرشهر: البته انگار امسال هم دست پیمانکار در میان است که خدایی ناکرده مثل سال گذشته عمدا قبض ها را صادر نمی کند تا با نام و عزت شما بازی کند. علی الخصوص که وقتی خواندن کنتورها دیر می شود. با این سرعتی که بخاطر کولرها، شماره های کنتور، تند تند رد می شود، میترسیم شماره ها از حد کوپن ما بگذرد و شما مجبور شوید قیمت ها را تصاعدی حساب کنید...
کد خبر: ۳۶۷۶۷
سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: یکی از کاربران فکرشهر با ارسال مطلب زیر از عملکرد اداره برق برازجان انتقاد کرده است.

به گزارش فکرشهر، وی با اشاره به قبض های نجومی برق برای شهروندان برازجانی نوشته:

حضور محترم اداره ی برق برازجان

با سلام و عرض ارادت و تشکرات بسیار از زحمات شبانه روزی شما که برق برای ما تامین می کنید تا در این گرمای قلب الاسد در سایه لطف شما که همان باد خنک کولر وآب خنک یخچال است در آسایش هستیم و باز هم متشکریم که امسال مثل سال های گذشته نشد که عرق جیره بندی بود.

در ضمن دعای خیر ما پشت و پناهتان باشد و از شر پیمانکار بی انصاف در امان باشید که باز مثل پارسال پیمانکار بی مسئولیت قبض مردم را سر موقع به دستشان نرسانید در نتیجه هم حساب های شما برای مدت مدیدی خالی ماند و وقتی قبض ها صادر شد، جیب های مردم یکباره خالی شد؛ خب الحمدولله شما به طلبکاری تان رسیدید ولی ما مردم بیچاره که چهل و پنج تومان یارانه می گیریم زورمان نمی رسد یکدفعه چهارصدوپنجاه هزار تومان پول برق بدهیم.

البته انگار امسال هم دست پیمانکار در میان است که خدایی ناکرده مثل سال گذشته  عمدا قبض ها را صادر نمی کند تا با نام و عزت شما بازی کند. علی الخصوص که وقتی خواندن کنتورها دیر می شود. با این سرعتی که بخاطر کولرها، شماره های کنتور، تند تند رد می شود، میترسیم شماره ها از حد کوپن ما بگذرد و شما مجبور شوید قیمت ها را تصاعدی حساب کنید.

به همین خاطر از حضور مبارک خواهش می کنیم اگر بازهم دست ناپاک پیمانکار با آبروی شما بازی می کند از این همه جوان بیکار بخواهید تا نه بخاطر دستمزد بلکه برای رضای خدا و آسایش خلق خدا، بیایند قبض بنویسند تا هم حساب های شما خدایی نکرده دچار کسری نشود و هم مردم از هول و ترس قبض های خداتومانی که ممکن است منجر به ایست قلبی خلق الله شود در امان بمانند. اجرتان با حضرت حق.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر