پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
صبح امروز ؛
فکرشهر: در نخستین نشست رسمی شورای شهر برازجان که امروز ـ چهارشنبه، اول شهریورماه ـ در فرمانداری دشتستان برگزار شد، هیات رییسه شورای شهر برازجان انتخاب شدند...
کد خبر: ۳۶۸۲۴
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

فکرشهر: در نخستین نشست رسمی شورای شهر برازجان که امروز ـ چهارشنبه، اول شهریورماه ـ در فرمانداری دشتستان برگزار شد، هیات رییسه شورای شهر برازجان انتخاب شدند.

به گزارش فکرشهر، در این نشست که هیات رییسه با اجماع هر 7 رای اعضای شورا به مدت یک سال انتخاب شدند، فرماندار دشتستان، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش های اعضای شورای اسلامی دوره ی چهارم شهر برازجان، با اشاره به نقش و جایگاه شوراهای اسلامی در قانون اساسی به وظایف خطیر اعضای شوراهای اسلامی پرداخت و بر اجرای قانون و خدمت صادقانه به شهروندان تاکید نمود.

ارسلان زارع افزود: در اجرای ماده 18 قانون انتخابات و ماده 3 آئین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر بایستی در اولین جلسه، اعضای شورای اسلامی شهر، هیات رئیسه دائم شامل رئیس، نائب رئیس و حداقل یک نفر منشی را انتخاب کنند.

در ادامه جلسه، ابتدا هیات رئیسه سنی انتخاب و مراسم تحلیف برگزار شد و پس از ادای سوگند اعضای شورای اسلامی شهر به قرآن کریم، هیات رئیسه دائم برای مدت یکسال انتخاب شدند که به قرار ذیل می باشد:

ـ مهدی نیکنام               به عنوان رئیس

ـ نوید متین                  به عنوان نائب رئیس

ـ هادی دشتی               به عنوان منشی

به نوشته ی پرتال فرمانداری دشتستان، هر کدام از اعضای هیات رییسه با اجماع و رأی 7 نفر انتخاب شدند و همچنین، نوید متین به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر برازجان در شورای اسلامی شهرستان با 5 رأی انتخاب و معرفی شد.

نظرات بینندگان
شعر دزد سه گوشی
|
-
|
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
از آمدن نبود گردون را سود وز رفتن من جاه و جلالش نفزود
وز هیچ کسی نیز سه گوشم نشنود کاین امدن و رفتنم از بهر چه بود
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر