پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور فرمانده ناجا؛
فکرشهر: با حضور فرمانده نیروی انتظامی ایران، سردارخلیل واعظی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر معرفی و از خدمات ۵ ساله سردار حیدر عباس‌زاده قدردانی شد...
کد خبر: ۳۶۸۶۰
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۹

فکرشهر: با حضور فرمانده نیروی انتظامی ایران، سردارخلیل واعظی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر معرفی و از خدمات ۵ ساله سردار حیدر عباس‌زاده قدردانی شد.

به گزارش فکرشهر، در مراسم آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر، فرمانده ناجا با بیان اینکه استان بوشهر ازجایگاه مهمی در کشور برخوردار است اظهار داشت: وجود بزرگترین پایانه و ترمینال صادراتی نفت کشور، تولیدکننده بیش از 60 درصد گاز مصرفی و استقرار تنها نیروگاه هسته‌ای در استان بوشهر از ویژگی‌های این استان استراتژیک است.

سردار حسین اشتری با بیان اینکه امنیت پایداری در استان بوشهر برقرار است افزود: با وجود این همه سرمایه مهم در استان بوشهر و مواهب طبیعی با مشارکت مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور، امنیت پایداری در استان بوشهر با تلاش نیروهای انتظامی برقرار است.

به نوشته ی تسنیم، وی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا از تصویب ساماندهی کالای ته لنجی استان بوشهر در هیئت دولت خبر داد و افزود: با ابلاغ مصوبه ساماندهی ته لنجی به استان بوشهر، مشکلات امور ملوانان در ترخیص کالاهای همراه ملوان برطرف و با کسانیکه قانون را زیر پا می‌گذارند برخورد قاطع می‌شود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه تصویب ساماندهی ته لنجی سبب بهبود وضعیت معیشتی ملوانان و ساحل نشینان  می‌شود و گفت: تصویب این آیین‌نامه، ضمن کنترل قانونی ترخیص کالا، به ملوانان شناورهای تجاری تخفیف ویژه داده شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند گفت: وارد شدن کالا از مبادی غیر رسمی، صدمات گوناگونی به اقتصاد جامعه و معیشت مردم وارد می‌کند که نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق قاطع عمل می‌کند.

وی امسال را  سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دانست و تاکید کرد: با ابلاغ ساماندهی کالای ته لنجی تحول مهمی اقتصادی و معیشتی در استان ساحلی بوشهر ایجاد می‌شود.

سردار اشتری با تاکید بر برخورد با باندهای سازمان یافته بیان کرد: در ارتباط با قاچاق وظیفه داریم با گروه‌های سازمان یافته مقابله و گلوگاه را کنترل کنیم تا با جلوگیری از ورود کالای قاچاق از ضربه خوردن اقتصاد کشور جلوگیری شود.

فرمانده ناجا در این مراسم با معرفی سردار خلیل واعظی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: وی دارای کارنامه درخشانی در پست‌های فرمانده انتظامی  استان خراسان جنوبی و معاون بازرسی مرزبانی ناجا داشته است که امروز به عنوان فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر معرفی می‌شود.

سردار اشتری با قدردانی از خدمات سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده پیشین انتظامی استان بوشهر افزود: سردار عباس‌زاده 5 سال و 2 ماه فرمانده انتظامی استان بوشهر بود که با داشتن کارنامه درخشان در این عرصه امروز به عنوان فرمانده انتظامی استان خوزستان معرفی شده است.

استاندار بوشهر هم با قدردانی از خدمات ارزنده سردار حیدر عباس‌زاده گفت: نیروی انتظامی با حضور موثر خود در جامعه سبب حفظ، ارتقاء و استمرار امنیت شده است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه اقتدار نیروی انتظامی روز به روز افزایش می‌یابد خاطر نشان کرد: افزایش رضایت مندی مردم در جامعه از نیروی انتظامی نشان از برقراری امنیت پایدار و عملکرد موفق این نیرو است.

وی با آرزوی موفقیت برای سردار عباس‌زاده بیان کرد: سردار خلیل واعظی فرمانده جدید نیروی انتظامی  استان بوشهر  از نیروهای شایسته‌ای است که  رویکرد مردمی و تجربه وی زمینه حفظ، ارتقاء و استمرار امنیت در استان بوشهر را فراهم می‌کند.

امام جمعه بوشهر نیر نیروی انتظامی را یک نهاد مردمی و مقدس دانست و افزود: امنیت در جامعه آنچنان مهم است که خداوند به این مهم توجه و تاکیدات فراوانی کرده است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، فعالیت نیروی انتظامی را عبادت دانست و گفت: استان بوشهر از استان‌های استرتژیک و مهم کشور است که با تلاش نیروی انتظامی از امنیت پایداری برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با آرزوی موفقیت برای سردار خلیل واعظی فرمانده جدید نیروی انتظامی استان بوشهر، از خدمات ارزنده سردار حیدر عباس‌زاده قدردانی کرد.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر