سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۸۷۳
پنجشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸

فکرشهر: شهردار وحدتیه در پیامی ضمن قدردانی از مردم شهر وحدتیه و همکاران خویش در شهرداری، خداحافظی کرد.

به گزارش فکرشهر، متن پیام عبدالحمید صفایی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم. 

"" من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق ""

بالاترین و برترین عبادت نزد خداوند، خدمت به مردم است.(پیامبراکرم ص)

ضمن عرض ادب و احترام محضر مبارک همشهریان عزیز و فهیم، فرهیختگان و بزرگان، فرهنگیان‌ و معتمدين، بسیجیان و روحانیت معظم خصوصا امام جمعه محترم، جوانان و ورزشکاران وهمچنین مسولین و اعضای محترم شوراهای اسلامی دوره سوم و چهارم و همکاران کوشا و عزیزم در شهرداری وحدتیه به استحضار می رسانم: 

مفتخرم که با استعانت از خداوند متعال و در سایه حسن اعتماد شما، از اسفندماه سال ۱۳۸۹ تا اول شهریور ۱۳۹۶ خادم شما در شهرداری وحدتیه بودم. در طی این سال ها با همدلی، همکاری و تلاش و کوشش شبانه روزی به اتفاق اعضای محترم شورا و همت کارکنان شهرداری در طی طریق توسعه پایدار، عمران و آبادانی و پیشرفت شهر در بخش های مختلف گام های اساسی برداشتیم.

از بدو ورود در شهرداری وحدتیه با توجه به شناخت کافی از نوع بافت و کالبد شهر و آگاهی از قدیمی بودن وعدم توسعه یافتگی خصوصا دربخش معابرو زیرساخت ها، هدف خویش را انجام امورات زیربنایی، توسعه زیرساخت ها، عمران و توسعه همه جانبه و حرکت در مسیر تبدیل شهر وحدتیه به آرمان شهری زیبا که موجب رفاه، آسایش و رضایتمندی عمومی شهروندان و نهایتا رویش و پرورش و نهادینه شدن بارقه امید و خودباوری در همشهریان خصوصا جوانان قراردادیم. هدفم  ایجاد محیطی بود که مردم به بودن در آن افتخار نمایند. از منظر ما، شهر توسعه یافته موجب ایجاد امنیت در تمامی زمینه ها بالاخص امنیت اجتماعی می گردد.

مفتخرم  که درطول دوران خدمت خویش با تلاش و کوشش و همکاری رییس و اعضای شورای اسلامی، بزرگ ترین مطالبه حقوق شهروندان بابت عوارض آلایندگی شرکت نفت نرگسی را از وزارت نفت اخذ نماییم.

مفتخرم که بیش ازصد پروژه مهم عمران شهری، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و... در سطح شهر وحدتیه را اجرا و به بهره برداری رساندیم. توسعه شبکه معابر با ایجاد و احداث خیابان های متعدد نظیر خیابان شهید بهشتی فاز١و٢، حافظ، انقلاب، فاز١و٢ بلوار٣٠متري شهدا، خیابان پاسداران، بلوار نفت، خیابان ساحلی شمالی، خيابان ساحلي جنوبي و فاز ٢خيابان ساحلي جنوبي در شرق پل مرکزی شهر و... همچنین تملک حدود ۷۱۰ ملک و تخریب و بازگشایی و تعریض کوچه ها و اجرای حدود ۳۰۰ هزارمترمربع آسفالت رايگان، پیاده روسازی و فرش موزاییک حدود ۵۰ هزارمتربع، احداث ۵ پارک محله ای در نقاط مختلف شهر، احداث میدان امام حسین و نصب المان، افزايش ٩٤٨درصدي بودجه شهرداري، خرید ٨٤ هكتارمعدن و احداث سنگ شکن و کارخانه تولید شن و ماسه، احداث ۳ زمین چمن مصنوعی، پيگيري اعتبار و زير سازي استاديوم شهيد پاسالار، احداث ساختمان شهرداری با کمترین هزینه، توسعه فضای سبز و پارک ها، آغاز به کار احداث پارک بزرگ گردشگری بهاران(٤٠ درصد پيشرفت فيزيكي )، توسعه و زیباسازی بلوارهای ورودی و خروجی با نصب سنگ و سیستم روشنایی جدید، احداث شهربازی، اجرای پارك خطي خيابان هاي ساحلی شمالي و جنوبي، تملک حدود۸۰ درصد املاک و تخریب و بارگشایی خیابان های مجتهد مزارعی، سعدی (جابجايي تاسيسات اب و برق انجام شده)، ولی عصر و مدرس، تملک حدود ۵۰ درصد املاک و تخریب و تعریض خیابان سعادت، انعقاد قرارداد تملک در پروژه خیابان صبا، اجرای سیستم شهرداری الکترونیک، تملک حدود۱۰۰ پلاک زمین برای شهرداری، توسعه فرهنگی با نکوداشت و برگزاری مراسمات فرهنگی ورزشی، جنگ های شادی، سوگواری ها، نشست های هم اندیشی و جلسات متعدد مردمی، احداث یادمان شهدای گمنام، توسعه امور نقلیه شهرداری و خرید ماشین آلات متعدد از جمله لودر بزرگ، بیل مکانیکی،۴ دستگاه كمپرسي، ميني لودر، مزدا دو كابين، سوزوكي ويتارا، ماشين اتش نشاني، احداث ساختمان آتش نشانی و خرید تجهیزات لازم، دو دستگاه پرس زباله، خودروجارو، خرید اتوبوس و راه اندازی خط واحد، توسعه و تجهيز پارك پارسه و تبديل آن به يكي از زيباترين پارك ها، زیبا سازی و نقاشی های دیواری، کلنگ زنی و آغاز مقدمات احداث سالن اجتماعات با ظرفیت ۷۰۰ صندلی در۳ طبقه، احداث و ساخت پل هوایی عابر پیاده در شلوغ ترین نقطه شهر، راه اندازی بازار هفتگی چهارشنبه بازار و ده ها طرح و پروژه با نهايت صرفه جويي ريالي دیگر بخشی از خدمات خادم شما همشهریان گرامی در دوره خدمتی اینجانب بوده که مایه افتخار و مباهات بنده می باشد. 

امید است با تلاش های صورت‌ گرفته توانسته باشم مثمر ثمربوده و پاسخ مناسبی به حسن اعتماد و لطف و محبت ارزشمندتان داده باشم. 

مفتخرم که اینک وحدتیه تبدیل به پایلوت و الگویی جهت توسعه یافتگی شهرها شده و در چندسال اخیر، همیشه مقام اول افتتاح پروژه را بین شهرهای شهرستان داشته باشيم.

یقینا اگر وحدت، همدلی، همکاری، تلاش، کوشش، همفکری، هم اندیشی و همت همه جانبه نبود، این مهم میسر نمي شد. 

اینک موسم خداحافظی از شماخوبان فرارسیده، بر خود واجب و لازم می دانم که سر تعظیم فرود آورم در قبال خوبی و قدرشناسی و الطاف کریمانه شما و تقدیر و تشکر نمایم از همه همشهریان و.... بابت همکاری و همت مضاعف تان در این سال ها.

اززحمات شبانه روزی کارکنان و مدیران خدوم شهرداری و اعضای محترم دوره های سوم و چهارم شورای اسلامی شهر وحدتیه کمال سپاس و امتنان را دارم.

درپایان ضمن آرزوی توفیقات الهی برای همگی، چنانچه قصور و کوتاهی یا تعللی در مسیر خدمت رسانی به وجودآمده، عذرخواهی و پوزش مرا پذیرا بوده و از همگی طلب حلالیت می کنم.

شاد باشید و شادکام.

اجرکم عندالله.

خدایاچنان کن سرانجام کار
 توخشنود باشی ومارستگار

  عبدالحمیدصفایی- خدمتگزار شما در شهرداری وحدتیه

  ۱۳۹۶/۶/۱
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر