شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۹۲۵
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: بخشدار امام حسن گفت: خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این منطقه کم نظیر و بسیار فراتر از دولت های گذشته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، کریم خلیفه لیراوی افزود: کلنگ زنی واحد پتروشیمی در روستای لیلتین از طرح های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر در شهرستان دیلم کار بزرگی بود که در اواخر دولت یازدهم محقق شد.

وی اظهارکرد: برای اجرای این طرح ملی اعتباری در حدود 50 هزار میلیارد ریال اختصاص یافته که نقش بسیار تاثیر گذاری در تولید و اشتغال منطقه دارد.

بخشدار امام حسن افزود: جاده دیلم به گناوه از دیگر خدمات برجسته دولت تدبیر و امید است که بزودی در حوزه استحفاظی شهرستان دیلم به پایان خواهد رسید.

خلیفه لیراوی بیان کرد: مسئولان و مردم بابد با اتحاد، همدلی و انسجام در بحث اشتغال جوانان و سایر منافعی که این طرح برای بخش امام حسن دارد، مطالبات جوانان جویای کار و اهالی شریف را پیگیری و به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به وضعیت عمران شهری امام حسن از خدمات چند ساله شهردار سابق این بندر تقدیر کرد و گفت: در این زمینه کارهای بزرگی در شهر امام حسن صورت گرفته و اگر به سالهای گذشته برگردیم و مقایسه ای داشته باشیم به این فعالیت های قابل تقدیر پی خواهیم برد.

بخشدار امام حسن افزود: در حوزه شهر امام حسن طرح های مهم در یک سال اخیر شامل مجتمع فرهنگی هنری، گلزار شهدای شهر امام حسن، توجه ویژه به گلزار شهدای امام حسن، ورودی شهر امام حسن از سمت گناوه و دیلم، نصب کف پوش سالن ورزشی امام حسن و مخزن 2500 متر مکعبی ذخیره آب اجرایی شده است.

خلیفه لیراوی بااشاره به تاکید دولت درتوسعه روستاها گفت: در این ارتباط توسعه طرح های هادی روستاها که از برنامه های اصلی استاندار بوشهر و فرماندار است با اجرای زیر سازی و آسفالت معابر در روستاهای حصار، چاه تلخ، لیلتین و بوالفتح گامی های بلندی برداشته شده و حدود 40 هزار مترمربع زیر سازی و آسفالت با هزینه ای حدود 18 میلیارد و 600 میلیون ریال با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری ها هزینه شده است.

بخشدار امام حسن به اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان در بخش که از ایده ها و طرح های ابتکاری استاندار بوشهر است اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید با برنامه‌ریزی بیشتر بتوانیم این طرح را با نظم و سازمان دهی بهتری اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: ساخت مدرسه سه کلاسه در روستای بوالفتح، روکش آسفالت جاده دسترسی به روستای والفجر و برق رسانی به روستای مالکی نیز در دستور کار قرار گرفته که در سال جاری این طرح ها اجرا خواهد شد.

بخشدار امام حسن با تقدیر از تلاشهای اعضای شورای اسلامی چهارم شهر و روستاهای بخش امام حسن گفت: شوراها باید در انجام وظایف و بویژه در تعیین شهردار و دهیار دقت لازم داشته باشند.

وی اظهار کرد: اعتقاد به اسلام و انقلاب، پاکدستی، سلامت نفس و آشنایی به مسائل حوزه کاری در تعیین شهردار و دهیاران باید مدنظر شوراها قرار گیرد.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر و درجوار تاسیسات مهم نفتی بهرگان قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر