شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سخنگوی شورای شهر برازجان در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر»:
فکرشهر: نایب رییس و سخنگوی شورای پنجم شهر برازجان می گوید قرار است امروز تکلیف کمیسیون های این شورا مشخص شود...
کد خبر: ۳۷۰۲۷
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: نایب رییس و سخنگوی شورای پنجم شهر برازجان می گوید قرار است امروز تکلیف کمیسیون های این شورا مشخص شود.

نوید متین، دقایقی قبل در گفت و گو با فکرشهر پیرامون تعیین تکلیف شدن روسای کمیسیون های شورای شهر برازجان گفت: ساعت 11 امروز ـ سه شنبه، 7 شهریورماه ـ نشست شورا برگزار می شود و راجع به ریاست کمیسیون ها تصمیم گیری می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال فکرشهر که آیا مانند دوره قبل به ازای هر عضو شورا یک کمیسیون وجود دارد یا همان 9 کمیسیون ایجاد شده بر اساس تعداد اعضای دروه قبل را نگه داشته اید نیز اظهارداشت: برخی کمیسیون ها ادغام و فشرده شده اند؛ ضمن این که یک کمیسیون جدید هم ایجاد کرده ایم به نام «کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی» که امیدواریم با این کمیسیون بتوانیم سرمایه گذاران بیشتری را جذب کرده و به این طریق به شهر کمک کنیم.

متین اضافه کرد: همچنین، یکی از کمیسیون هایی که در دوره های گذشته مغفول مانده بود،کمیسیون علمی پژوهشی است که ادغام شده و امیدواریم با کمک فعالان مدنی و افراد توانمند بتوانیم از این پتانسیل کمک بگیریم.

سخنگوی شورای شهر برازجان، در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فکرشهر درباره ی علنی یا غیر علنی بودن جلسات شورا نیز گفت: به زودی در این باره نیز تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی توضیح داد: احتمالا جلسات را به دو دسته ی علنی و غیر علنی تقسیم کنیم؛ یک روز نشست علنی و یک روز هم نشست غیر علنی؛ و برای این که کسانی که قصد دارند به نشست های علنی بیایند دچار مشکل نشوند، از قبل اعلام عمومی می کنیم که مثلا سه شنبه های هر هفته، نشست علنی برگزار می شود.

متین درباره ی این طرح که هر ماه، اعضای شورا، یکی دو مسجد را نیز سر زده و در میان مردم حضور یافته و به مشکلاتشان رسیدگی کنند نیز مطالبی بیان داشت و گفت در صورتی که این طرح تصویب شود، آن را به طور دقیق اطلاع رسانی خواهند کرد.

نظرات بینندگان
محمدرضا
|
-
|
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
به نظرمی‌رسد اگر شورای محترم شهر یک پل ارتباطی مستقیم وبدون واسطه  بین خودشان وشهروندان  درفضای مجازی به  منظورارائه پیشنهادات و انتقادات و  انعکاس  نارساییهای سطح شهرکه بتواند درصورت لزوم همراه بانصویرباشد راه اندازی  می نمودندبسیار مناسب وقابل نقدیروستایش  می باشد. باتشکر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر