پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۰۳۳
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

فکرشهر:  فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توقیف و بازررسی از یک دستگاه کشنده تانکر حمل گاز در بندر دیلم محموله قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سردار خلیل واعظی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دراجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، ماموران، با رصد اطلاعاتی و انجام عملیاتی هماهنگ یک باند واردات و توزیع کننده کالای قاچاق را که حجم قابل توجهی پودر و قرص نیروزا را به صورت قاچاق وارد کشور کرده و با استفاده از تانکر حمل سوخت قصد داشتند از استان خارج کنند، شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

وی بیان کرد: تحرکات قاچاقچیان به صورت لحظه ای رصد شد و درنهایت یک دستگاه تانکر توسط ماموران متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت

واعظی افزود: راننده با ارائه یک برگ نامه اداری مبنی بر تاییدیه گاز پروپان، اعلام داشت که تانکر دارای سوخت از نوع گاز است.

وی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی با بررسی دقیق، متوجه تغییر ظاهری بدنه تانکر شده و برای بررسی بیشتر آن را به مقر انتظامی منتقل کردند، اضافه کرد: پس از بازرسی تانکر، انواع کالای قاچاق شامل، 574 هزار قرص نیروزا، یکهزار و 442 کیلوگرم پودر نیروزا، 625 کیلوگرم گردو، 70 هزار حلقه 'دی وی دی' و 7 هزار و 500 ثوب لباس کشف شد.

وی ادامه داد: در این ارتباط راننده متخلف دستگیر و تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر