چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۰۳۷
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

فکرشهر: در ششمین روز از هفته دولت ، 16 پروژه عمرانی در برازجان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فکرشهر در آیین افتتاح سه طرح عمرانی که صبح امروز با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری ، بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهرو همچنین جمعی از مسئولین شهرستان دشتستان انجام شد، شهردار برازجان گفت: درحال حاضر به جز آسفالت کوچه ها و معابر شهری 16 پروژه عمرانی با اعتبار تقریبی 60 میلیارد ريال آماده افتتاح می باشد.

محمدحسن محمدی افزود: این سه پروژه شامل پارک شهید اسدی 2 به مساحت  6200 مترمربع، هزینه ای معادل 6 میلیارد ريال و با تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه معاونت فنی وعمرانی آماده بهره برداری شده است؛ خیابان 16 متری منشعب از بلوار امام خامنه ای (مدظله العالی) به طول 600 متر و اعتبار 3 میلیارد ريال و همچنین زمین چمن کوی 69 هکتاری به مساحت 1125 مترمربع با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ريال از محل اعتبارات استانی از دیگر پروژه های انتخاب شده جهت افتتاح در هفته دولت می باشد.

وی در پایان از زحمات شورای شهر و شهرداران قبل تقدیر نمود و اضافه کرد: بدون شک بهره برداری از این طرح ها بدون زحمات این عزیزان امکانپذیر نبود.    

به نوشته ی روابط عمومی شهرداری برازجان، فرماندار دشتستان نیز در این آیین، با تشکر از اعضای شورای شهر چهارم، گفت: امیدوارم با پشتکار بیشتر و عزمی جزم، بتوانیم بیش از گذشته در مسیر توسعه وآبادانی این دیار گام برداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر