شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس هواشناسی استان بوشهر می گوید: احتمال دارد وقایع شهریور 1394 در دشتستان تکرار شود و به همین دلیل، کلیه مسوولان شبکه های زیرساخت این شهرستان باید در آماده باش به سر برند...
کد خبر: ۳۷۰۵۷
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

فکرشهر: کارشناس هواشناسی استان بوشهر می گوید: احتمال دارد وقایع شهریور 1394 در دشتستان تکرار شود و به همین دلیل، کلیه مسوولان شبکه های زیرساخت این شهرستان باید در آماده باش به سر برند.

به گزارش فکرشهر، علی الهیاری که این پیش بینی را انجام داده، گفته است: بر اساس تحلیل آخرین نقشه ها و شاخص های هواشناسی، پارامترهای جو برای تکرار وقایع شهریور 1394 در دشتستان مهیا خواهد بود و در صورت تشکیل هرگونه طوفان احتمالی، پارامترهای جو به گونه ای مهیا خواهد بود که به راحتی سرعت طوفان به 100 کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

این طور که کانال هواشناسی بوشهر اطلاع داده، در 14 شهریور 1394 در شهر برازجان و در 19 همان ماه در منطقه شبانکاره، سیل و طوفان ایجاد شد که تنها در منطقه شبانکاره، خسارت میلیاردی به تاسیسات زیربنایی شبکه برق رسانی وارد آمد.

هواشناسی بر همین اساس هشدار داده که در بازه زمانی سه شنبه 14 شهریور تا جمعه 17 شهریور و احتمال کمتر تا یکشنبه 19 شهریور 96، کلیه مسوولان مرتبط به شبکه های برق رسانی در شهرستان دشتستان آمادگی لازم برای مقابله با طوفان و احتمال کمتر سیل را داشته باشند.

به گزارش فکرشهر، کارشناسان تاکید کرده اند که این پیش بینی کاملا براساس احتمالات و برای آمادگی کامل برای جلوگیری از تکرار وقایع شهریور 1394 منتشر شده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر