پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۰۹۴
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مسابقات فوتسال جوانان منطقه 5 کشور در روز سوم با برگزاری 2 دیدار در شهر کاکی شهرستان دشتی استان بوشهر پیگیری شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد نجفی روز چهارشنبه شنبه افزود: در روز سوم این دور از مسابقات که با استراحت تیم وحدت کاکی استان بوشهر همراه بود کیان فجر اصفهان با نتیجه 5 بر صفر از سد یاران شهسوار بندرعباس گذشت.

وی اضافه کرد: در دیگر دیدار این مسابقات در روز سوم نیز بهمن برازجان استان بوشهر با نتیجه 3 بر 1 برابر پارادیس کرمان پیروز شد.

نجفی یادآورشد: تیم های بهمن برازجان، وحدت کاکی از استان بوشهر و تیم های جوانان سیستان بلوچستان، پاس داراب استان فارس، یاران شهسوار بندرعباس، پارادیس کرمان و کیان فجر اصفهان دیگر تیم های قرار گرفته درگروه پنج مسابقات هستند.

وی اضافه کرد: تیم فوتسال جوانان بهمن برازجان به عنوان قهرمان استان بوشهر و تیم وحدت کاکی نایب قهرمان در مسابقات کشوری حضور دارند.

نجفی ادامه داد: مسابقات یاد شده در قالب پنج گروه برگزار می شود که در نهایت از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود می کنند.

نجفی یادآور شد: 10 تیم صعود کننده در قالب 2 گروه با یکدیگر به رقابت می پردازند که میزبان این مرحله پس از برگزاری دور نخست مشخص می شود.

وی با اشاره به برگزاری بازی ها تا روز پنجشنبه هفته جاری گفت: 2 تیم پارس داراب استان فارس و نماینده سیستان و بلوچستان نیز از حضور در این دور از مسابقات انصراف دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر