جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۱۳۸
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: از سال ۹۳ تا ۹۵ بالغ بر ۲۹۵ میلیارد ریال برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی بخش کاکی اختصاص داده شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، غلامرضا مهرجو صبح پنج شنبه در آئین افتتاح پروژه های عمران شهری کاکی اظهار داشت: از این مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ۳۰ میلیارد ریال نیز از محل ارزش افزوده اختصاص داده شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۳۵ میلیارد ریال برای عمران شهری بادوله و کاکی اختصاص داده شد.

مهرجو بیان کرد: در سال جاری نیز برای اجرا و تکمیل پروژه های بخش کاکی ۱۷۸ میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی مصوب شده که از این مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به عمران شهری کاکی و بادوله اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش های صورت گرفته ورودی و خروجی این بخش چهار خطه شده است، گفت: در این مدت ۵۲۰ میلیارد ریال به راه های شهرستان دشتی اختصاص داده شده است.

مهرجو یادآور شد: طرح آبزی پروری در آبهای غیر متعارف و در حاشیه رودخانه مند در ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی اجرا می شود که در سال جاری اعتبارات لازم نیز پیش بینی شده که نقش مهمی درایجاد اشتغال منطقه دارد.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات مطلوبی که در سطح بخش انجام شده است احداث پل محور کاکی- شیخیان است که با پیگیری های فراوان این امر صورت گرفت.

مهرجو با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می کنیم، گفت: نقدهای منصفانه در پیشبرد اهداف شهرستان مطلوب است و ما نیز از این نقدها استقبال می کنیم ولی از اظهار نظرهای تخریبی که مردم را نسبت به نظام دلسرد می کند پرهیز شود.

فرماندار دشتی اضافه کرد: علی رغم همه مشکلات و محدودیت ها کارهای خوبی در سطح شهرستان و بخش صورت گرفته هر چند تا نقطه مطلوب فاصله است ولی نسبت به نارسایی های گذشته بهبود یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر